dinsdag 7 mei 2013

Gaargestoomd.

Ik zit hier volledig gaar op de bank. Veel gedaan vandaag? Nou, eigenlijk helemaal niet zo. Ik ben alleen wel een hele dag op pad geweest.

Een dag van veel dobberen, stomen en vooral ook bijkletsen. Met mijn zus en mijn moeder. Bij de Veluwse Bron. Klik. En dat, dat zou ik misschien wel vaker moeten doen ;))


plaatje van www.


Ik ben in ieder geval weer helemaal uitgerust. Kan er vanaf morgen weer lekker tegenaan. Mijn huisje weer een beetje op orde brengen, de voorraad weer bijwerken en misschien ook buiten eens kijken of ik al dat gevallen blad na de bui vandaag (beukenhaag, vandaar...) eens even weer weg kan werken.

Als ik het zo allemaal opschrijf krijg ik nu al de kriebels om aan de slag te gaan. Maar voor vanavond rust ik nog even uit! Je kunt hier spreken van het aanloopje, wat je even moet maken voor dat je de sprint weer aan kunt. En nee hoor mensen, ik maak er niet gelijk een sprint van, voor jullie me dat op het hart gaan drukken per reactie... het wordt een looppasje. En wel een heel rustig looppasje...

9 opmerkingen:

  1. Is af en toe eens nodig,wat "me-time"...
    Een bui bij jullie vandaag? Hier bleef het de ganse dag heel zonnig en warm maar vanaf morgen is het ook weer gedaan met die mooie lentedagen.

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm lekker dat relaxen. Dat heeft een mens soms nodig.
    En die bui? Hier niet. Mijn terras is amper nat geweest.
    In jouw geval: hier een bui en daar niet :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk zo'n verwendagje, lekker nagenieten nu!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet nog maar lekker, des te fitter je morgen bent. Verdiend heb je het zeker! fijne avond/nacht nog. groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Time to relax! lekker nagenieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Okee, een rustig looppasje is goed, als je het dan ook maar echt rustig doet. Wat een heerlijke dag hebben jullie gehad. Lekker ontspannen, lijkt me verrukkelijk...
    Ik wens je vandaag ook een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo,n verwen dagje met moeder en zus!
    Geniet er nog maar lekker na van!

    Gr Erika

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...