zondag 3 april 2011

Relaxed weekend en uitslag give-away.

En dan is het zomaar weer zondagavond. Het weekend is al bijna weer om. 't Is voorbij gevlogen, dat is vaker zo als je het naar je zin hebt...

Zaterdagochtend een beetje bijtijds eruit. Mirte moest om 8.30 beginnen en ik vind het toch wel gezellig om even bij haar aan te schuiven aan de ontbijttafel. En dan ben je daarna ook lekker vroeg. Geen straf met het mooie weer. We besloten Tukker achterin de Volvo te zetten en we gingen op weg naar het water. Zwemmen is goed voor hem. Als z'n spieren wat sterker zijn worden zijn gewrichten wat ontlast, vandaar.

Hij vind het ook helemaal geen probleem, een duikje nemen. Hoe dat eruit ziet zie je op de volgende foto's:






Wij genoten er ook van, 't is al leuk te zien hoe een plezier de hond er in heeft, en de omgeving daar is ook niet mis...




Daarna nog weer even een "kringloopje" gedaan. Weer wat oude kettingen gescoord en een leuke hanglamp voor onder het afdak.

's Middags moest Jan volleyballen. Ik heb me toen bezig gehouden met wat klusjes in het huishouden en de inrichting van het afdak. Nog niet helemaal klaar, dus foto's volgen later... En natuurlijk bleef er ook nog tijd over om lekker even te genieten in de zon!

Vanmiddag ben ik gezellig met vriendin, haar zus en dochter naar Gooise vrouwen geweest. Leuke film. Ik vond het echt een aanrader voor relaxed middagje (of avondje natuurlijk) uit. De slappe lach lag regelmatig op de loer...

Ik had vanochtend het eten al voorbereid. Jan ging vandaag naar een Volvodag in Lelystad op het circuit en hij was iets eerder thuis. Dus hij heeft het eten afgemaakt. Fijn als je thuiskomt en het staat dan al op tafel!

En dan, oh ja was er ook nog de give-away. Ik heb de lootjes in een schaal gedaan en Fleur was bereid er één te trekken.




 En het is geworden:




 Wil! Van Amor est vitae essentia. Gefeliciteerd! Zou je je adres even door willen geven? Mijn e-mail adres is seealadybird@gmail.com.

6 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n weekend, even lekker met Tukker zwemmen; moeten we binnenkort toch ook eens met Guusje gaan uitproberen. Kijken hoe hij zwemmen vindt ... onze vorige hond zwom namelijk niet; die vond het al verschrikkelijk als zijn pootjes nat werden en liep met grote bogen om (regen)plassen heen, ging niet eens met regen naar buiten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's!! En het was ook heerlijk weer.

    Wil, gefeliciteerd!!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ziet het toch gezellig eruit:) Lekker wandelen...sommigen gingen al zwemmen:)en het weer...jaaah, het was prachtig!!!echt warm:)
    en mijn felicitaties voor Wil, leuk:)
    liefs
    Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's! Hopen dat de zonnige dagen weer terugkomen :-) (hoewel vandaag ook regelmatig heel mooi was) Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh...wat een verrassing zeg!! Erg leuk, ik had er niet op gerekend :-) Mijn adres komt naar je toe. En: super super bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...