zaterdag 24 maart 2012

Voorjaarsschoonmaak in de tuin!

Vandaag had ik de finale in de tuin. 13 dagen geleden begon ik met de grote schoonmaak daar. Was eigenlijk een vervolg op een kastje per dag. Binnen was ik zo goed als klaar, en het buiten begon te lonken...

Ik gaf er gewoon aan toe. Niet zo moeilijk voor mij hoor, ik ben altijd graag in de tuin aan het wroeten. Maar het was wel een "beetje" verwaarloosd, helaas. Getuige deze foto's...

Eerst van de voortuin, voor:





En na de schoonmaak:




De zijtuin... voor:






En na de grote klus...





Het terras voor:




En na de puinruiming:




Het veldje achter de badkamer, helaas alleen een na-foto..




Veldje achter rechts, voor:







En na de schoonmaak:





En dan nog het veldje links voor:






En na de klus:



Yeeeeeh!!! Ik heb gewonnen!!!! ('k ben wel een beetje moe trouwens ; )

P.s: als je het hele proces nog eens nalezen/kijken wil, dan kan dat hier...

8 opmerkingen:

  1. Zo dat is nog eens eer van je werk hebben. Laat nu de zomer maar komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heeeeeeel goed gedaan! Petje af hoor. Ga nu maar eens lekker in de zon zitten met je voeten omhoog. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk heb je verzet. Het resultaat is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie tuin heb je.
    En wat heb je hard gewerkt.
    Je hebt echt eer van je werk,want het is prachtig geworden.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je mooi voor elkaar, helemaal lenteklaar! En morgen lekker genieten met een kopje thee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trudy,
    Nou, jij kunt vanaf morgen heerlijk genieten in een mooi opgeruimde tuin. Je hoeft niets meer te doen voorlopig. En dat komt goed uit, want de komende week blijft het lekker zonnig en droog...
    Heel fijne zondag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zooooo, jij bent druk geweest! Ziet er goed uit hoor :-)
    Die waterkan van de tweede foto staat bij mij in de keuken, toevallig he?
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er goed uit zeg! En nou lekker relaxen in te tuin i.p.v. werken!
    Fijne avond en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...