zaterdag 31 augustus 2013

Niet zwijmelen maar wel leuk!

Nee, dit is geen zwijmelnummer ben ik bang. Maar eigenlijk voor mij ook wel een beetje...

Fleur kwam vorige week van vakantie thuis en toen liet ze me de foto's zien. Heel erg leuk, moet ik zeggen maar het waren er wel errug veel. Zo'n stuk of 800. Best een lange zit als je dan je foto's even wil laten zien in een verloren uurtje! 

Dus bedachten de vier vriendinnen een oplossing. Ze maakten filmpjes op vakantie en daarin playbackten ze op het nummer "On top of the world" van Imagine Dragons. Dinsdag kwamen de dames bij elkaar en plakten ze wat. Dit was het resultaat:






Als je daar nog niet van gaat zwijmelen als moeder ;))

16 opmerkingen:

  1. Super. Echt helemaal te gek! Mag ik je linkje plaatsen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het net even aan Fleur gevraagd, en ja hoor, zeker mag dat!!

      Verwijderen
    2. Tof. Hij staat erbij.

      Verwijderen
  2. Hoi wat een originele bijdrage en complimenten aan je dochter en friends, super !

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk filmpje .Ik kan me voorstellen dat je dit wilde delen.
    Fijn weekend ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee van die meiden...
    Fijne zondag en mooie nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg en wat een mooie meiden!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welgekomen bij Zwijmelen op Zatedag! Wat een leuke bijdrage, kan me voorstellen dat je daarmee zwijmelt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welgekomen = Welkom (iPad deed weer eens zijn eigen zin ;-) )

      Verwijderen
  7. Wat geweldig leuk en vrolijk. En wat heerlijk om zo lekker jong en onbezorgd te zijn!! Ja, het zwijmelen meer dan waard.

    Topmeiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een handige dames. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk gedaan dit.
    Dit is zwijmelen van de bovenste plank,hoor.
    Erg orgineel gedaan.
    En wij mogen ook lekker meegenieten.
    Dankjewel.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. SUPER!! Wat leuk, erg origineel. Ik heb genoten. Mooie meiden....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Welkom dan maar als eerste ;-)

    Leuk gedaan, fijn te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke meiden en wat een leuk filmpje. Heel gaaf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...