vrijdag 2 augustus 2013

Onderweg.

Dat waren we de laatste 2 weken. Onderweg in Engeland. Hoe of wat... ik ga de komende dagen jullie uitgebreid bijpraten. Maar nu alvast eventjes een paar fotootjes:






Engeland is zo verschrikkelijk mooi... ik ben verkocht!

Het mooie van zo'n reis met de camper is, dat je je realiseert dat het doel van de reis niet belangrijk is. De reis op zich de ervaring waar het om gaat! Zo is het ook in je leven.

Jan Junior werd gisteren 17 jaar. Waar blijft de tijd... Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ik een telefoontje uit het ziekenhuis kreeg dat we de volgende ochtend moesten komen. 38 Weken zwanger was ik en uit bloedonderzoek bleek dat het beter was de bevalling in te leiden. Het was woensdag.

"Nou" zei ik droog... "wacht daar maar even tot maandag mee. Ik ben vrijdag jarig en dan weet ik zeker dat we niet op dezelfde dag jarig zijn!" Maar daar wilde de dokter natuurlijk niets van weten!

De volgende dag werd Jan keurig voor middernacht geboren. En zo kwam het dat Jan 1 augustus jarig is en ik de tweede van deze maand. (vandaag dus :)

Natuurlijk heb je doelen in je leven. Maar zo langzamerhand kom ik er achter dat eigenlijk de reis zelf vooral de moeite waard is. Beetje vertragen en alles bewust meemaken. Waarom zou je jezelf voorbij lopen? Voor wie eigenlijk??

Vandaag doen we het heel erg rustig aan. Gisterenavond waren de grootouders hier en volgende week gaan we eens kijken of we de verjaardag samen kunnen vieren voor familie en vrienden.

Maar vandaag... lekker niets! Boekje erbij, uit de zon in de schaduw en genieten. Da's precies hoe ik het fijn vind. Mag ik dat jullie ook aanraden? En als je toch verplichtingen hebt... vertraag alsjeblieft een beetje. Veel te warm om je druk te maken. Fijne dag!!!

19 opmerkingen:

  1. Welkom terug en van harte gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sfeerplaatjes. En dubbel gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom terug! en verjaardagszoenen voor jullie allebei!
    Ik ben nu al benieuwd (curieus zeggen we hier ;) naar jouw vakantieverhalen.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Wij gaan ook regelmatig naar Engeland en zijn van plan pver een aantal jaren (als we met pensieoen zijn) een half jaar in Engeland te gaan wonen!
    Het is zo'n aantrekkelijk land met zulke aardige mensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepiep hoera! Geniet van deze mooie dag xxx

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd Trudy, met jouw en je zoons verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje Trudy zijn er al 2 weken om? wat is dat snel gegaan maar wat fijn dat jullie het leuk gehad hebben.
    In een animatiefilm zag ik ooit de zin; het maakt niet uit waar de trein heengaat het gaat erom dat je instapt. Moest ik aan denken terijl ik je stukje las.
    liefs en fijn dat je weer terug bent.
    En sorry natuurlijk van harte gefeliciteerd met je kanjer en met jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd! En natuurlijk ook nog met Jan, geniet ze vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd!! En wat een mooie foto's. Die van dat huis: prachtig! We kijken uit naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd!

    Engeland is zeker mooi, ik an ook echt van het landschap en de huizen genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Proficiat met je verjaardag en met de verjaardag
    van je zoon.
    Je foto's zijn alvast prachtig,van jullie Engelandreis.
    Dat smaakt naar meer.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefiliciteerd voor beide en geniet er van!! Prachtige plaatjes levert het op, jullie vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dubbel gefeliciteerd! En wat een prachtige plaatjes.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wij waren dit jaar ook voor het eerst in Engeland, Wales om precies te zijn. Prachtig is het er inderdaad.
    Happy Birthdays!
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei van Harte Gefeliciteerd !!
    Enne ...die foto's.......dat smaakt naar meer:-))

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...