zaterdag 11 februari 2012

Rust.

Rust, dat heerst hier vanmiddag in huis. Tenminste, als de buren het niet weer in hun hoofd krijgen de stereo weer op 10 te zetten en er dan ongegeneerd met mee gaan blèren.... schijnt hun hobby te zijn.. Maar goed, momenteel geniet ik weer eventjes van de stilte.

Jan, Fleur en Mirte zijn alle drie aan het werk en Junior zit voor de computer. Z'n tijd in te halen die hij miste door het stage lopen ; ) Zijn vrienden zijn ook on line en zo te horen hebben ze het naar hun zin. Tijd voor mij om de laptop er weer eens even bij te pakken.

't Was een hele drukke week. Jr. halen en brengen naar de stage, Mirte die op de gekste tijden moest eten i.v.m. werk en Fleur kwam zo nu en dan ook nog even om de hoek. Voor een lunch, even slapen en met de was. Was eigenlijk de bedoeling dat ze die zelf gedeeltelijk zou doen, maar ja. Je zult maar zoveel sociale contacten hebben... Die dan ook allemaal nog je kamer willen zien.... Gelukkig heeft mamma altijd tijd....

En mamma was ook nog dagelijks bij oma. Daar gaat het gelukkig goed mee, ware het niet dat ze nog niet naar buiten mag. Te koud voor de longen. Dus klusjes als boodschappen doen en om het een en ander even naar de schuur, daar kom ik dan even voor. En ook de was, de bloemen verversen, daar staan er veel van en het bed verschonen natuurlijk. Voor het schoonmaken komt 1 keer in de week 2 uurtjes iemand. net of je in die tijd een eengezinswoning schoon kan krijgen.....

Maar goed. nu is er rust. En veel tijdschriften. De Flow, de Libelle balans, 2 gewone Libelles, en dan nog de Happinez. Die kon ik niet laten liggen, was dit keer op m'n lijf geschreven!




Dus daar ga ik me eens heerlijk op storten! Heb ik nog 1 ding te zeggen... fijne zaterdag nog iedereen!!

10 opmerkingen:

  1. Wat vervelend dat je last hebt van je buren! Wij zijn er door verhuisd. hopelijk is het bij jullie minder erg. En ja mama's hebben het altijd druk, dus lekker dat je nu even kunt genieten van de rust en van je heerlijke boekjes. jij ook een fijne zonnige zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van je rust, je hebt het na al die drukte wel verdient.
    Tja en dat schoonmaken in 2 uurtjes gaat zeker niet lukken, maar ik heb soms cliënten die dat wel denken.
    Gelukkig zijn mijn vaste mensen daar nuchter in.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is een intensieve tijd als je oudere kinderen je nodig hebben en je ouders. Dubbele kanten zorgen voor, dat is behoorlijk zwaar he. Geniet van je rust!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geniet ervan Trudy! Je hebt een heel drukke week gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt idd als erg druk. Fijn dat je nu lekker van de rust kan genieten... en heerlijk is dat, he, om tijdschriften te lezen.... Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je toch een lieverd! Ik vind je een prachtig mens. Je Staat zoveel voor iedereen klaar.

    Veel plezier met het lezen. Even rust voor jezelf. Je hebt het verdiend.

    Liefs en een knuffel, Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Trudy,
    Je hebt inderdaad een heel drukke week gehad, nou dan mag je wel eens even een middagje voor jezelf hoor. Lijkt me wel verdiend. Lekker even van je nieuwe tijdschriften genieten. Dat doet een mens goed.
    Fijn dat het met je schoonmoeder wel weer redelijk gaat.
    Geniet van je oefeningen in zorgeloosheid en van je rust...
    Ik wens je nog een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt inderdaad een druk, druk, druk, druk week gehad zeg. Dan is het lekker om even lekker wat te drinken en wat te bladeren en te lezen... genietse! Ook een heel fijn, en wat rustiger weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent een echt druk baasje,maar wel een lieve.

    Fijne zondag
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je lekker van de rustige zaterdag genoten hebt. Lekker tijd voor jezelf om de batterij even op te laden.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...