woensdag 17 augustus 2011

Bloemetje op woensdag, maar dan een beetje anders.....

Ik zie het regelmatig voorbij komen in blogland, bloemetje op woensdag. Nu is het een feit dat ik niet bepaald groene vingers heb... Mijn moeder wel, maar helaas, dat stukje heb ik niet van haar meegekregen..... Ze komt ook regelmatig bij me binnen en maakt dan heel dorstige geluidjes.... De planten krijgen hiet wel water hoor,  ik heb er alleen niet zoveel regelmaat in :o

Maar ik ben wel dol op bloemen. En dan vooral op serviesgoed. Bij ons op de eettafel staat dit:




Het bewijs.... En de kopjes die erop staan heb ik niet in een keer gekocht. Dat is zo gegroeid.... Ik kan het niet laten als ik bij b.v. de A.ction ben er een  mee te nemen:




Of twee, ik kon niet kiezen, 'k vond allebei kleurtjes zo leuk.....

En al tijden terug nam ik deze twee mee van de X. enos. De roze drinkt oma altijd uit als ze komt en de blauwe opa....




En pas geleden viel ik als een blok voor deze twee kopjes:




Dat roosje op het oortje en dat vogeltje! Die kan je toch voor zo weinig geld echt niet laten staan.....

Maar ik koop ze niet allemaal zelf, hoor. Met moederdag kreeg ik een prachtig geel gebloemd doosje, met deze kop en schotel erin:




Mooi he?

En laatst nog kwam een vriendin van Fleur met deze aan zetten:




Had ze over en ze wist van mijn "verzameling", dus.....

Het blad is inmiddels vol, dus dat betekend dat het kopen maar even op een laag pitje moet.... alleen.... stel je nu voor dat..... (en zoveel kosten ze nou ook weer niet.... ).

Voor meer bloemetjes op woensdag, kijk even op vipderoos.blogspot.com.

17 opmerkingen:

  1. Gewoon doen. Je weet wat wij in de familie altijd zeggen. "Geen betere raad dan voorraad".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die met dat bloemetje en vogeltje op het oortje zijn leuk! Heb je die ook bij de action vandaan? Echt vrolijk!
    En dat van die planten hetken ik ja, ik mag hier niet meer aan de gieter komen, dat is nu Gerbrand z'n 'taak'... Tja, de planten doen het nu wel beter eerlijk gezegd...

    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles smaakt toch 10 keer lekkerder in een mooi kopje? Sommige mensen geloven me niet maar t is echt zo. fijne dag. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Tineke, nee die kocht ik bij de X. enos. Nog niet eens zo lang geleden, dus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke kopjes zijn dat allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou....dat zijn ook gewoon superleuke bloemetjes op woensdag! :)

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kunt ook een groter dienblad kopen. Daar kan meer op.

    Hele leuke verzameling. Ik vind ze prachtig;-)

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb ook niet zo'n groene vingers hoor. Maar van servies ben ik gek. Je hebt een hele mooie collectie hoor.
    groetjes
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee, mooie verzameling! en je kan misschien een nieuw dienblad vullen stilletjesaan...

    Lieve groet Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk al die vrolijke kopjes! En ze kunnen niet verwelken :-)
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja ''groene vingers'' is dat ook niet iets van je best doen en geluk hebben ??? Mooi gebloemd servies !! ik ga al een tijdje niet naar kringloopwinkels want mijn vitrine kast staat bomvol.Leuk hoor jouw verzameling op je dienblad,een heel leuk bloemetje op Woensdag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi

    jaaaa dit is leuk.
    Fleurig hoor en je hoeft ze geen water te geven.ha ha.

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zien er erg vrolijk uit,de kopjes.
    En zo leuk,hoe je ze op de tafel hebt staan.
    Echte blikvangers zijn het.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een origineel idee voor het bloemetje op woensdag :-)
    Prachtig je verzameling gebloemde kopjes !!!!!
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie verzameling! En groene vingers, die heb ik ook niet! Ik vergeet altijd water te geven.....
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb een tuin vol bloemen en planten ('s zomers), maar de kamer is (bijna) leeg ! Mooi alternatief heb je en zo fleurig. Dorstig zijn ze wel, maar kunnen heel wat vocht hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...