woensdag 27 februari 2013

Deal?

Van de week waren we 's avonds even bij mijn ouders. Het was weer tijd om hen te knippen. Tussendoor haalde opa Fleur even op van het station, en zo zaten we gezellig nog even na te kletsen met een kopje koffie.

"Goh, Fleur en Mirte schrijven niet zoveel op hun blog hé?" merkte mijn moeder op. Dat klopt eigenlijk ook wel. Mirte heeft een studie en roeit. En geniet ook nog eens een keer van haar studentenleven... 3 Keer per week traint ze 's avonds met roeien en dan blijft er ook niet zoveel tijd over.

Fleur is ook druk. Maar ze gaf aan toch best wel eens tijd te hebben voor een stukje. Ware het niet... dat ondergetekende haar het gras voor de voeten wegmaait :o Ik ben vaak zó enthousiast over van alles dat de toetsen hun werk alweer gedaan hebben voor Fleur een kans kreeg. Dus ik beloofde beterschap.

Ze ging glimlachend akkoord. Maar had toch nog één verzoekje. Dat verzoekje willig ik bij deze graag in. Het volgende is het geval. Het gaat hierom:




Een prachtig rood, zo goed als nieuw stoeltje waar geen plek meer voor is op haar nieuwe kamer. Dus is het ding verhuisd naar onze slaapkamer. Op mijn werkplek. Het tafeltje werd opgeklapt en zo hadden we plaats. Ik werk tegenwoordig toch vaak beneden aan de eettafel. Het is warmer in de kamer en er zitten nauwelijks meer studerende kinderen aan die tafel. Dus het kan...

Fleur is student. En stoeltje kostte best nog wat. En daarbij komt dat Fleur een wens heeft. Zij drinkt sinds kort graag koffie en wil heel graag een Senseo-apparaat.

Ik zet het stoeltje dus op mijn blog omdat Fleur het verkopen wil. Ze denkt aan een euro of 40 maar bieden kan natuurlijk altijd. Of ruilen. Voor een (natuurlijk nog goed werkend) senseoapparaat. Iemand???

Interesse? Mail Fleur eventjes! Haar mailadres is: gewoon.fleur@gmail.com.

8 opmerkingen:

  1. Ik heb nog een leuk oranje senseo apparaat ;-)werkt goed, met alles er op en aan, mag Fleur zo hebben hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    Nou, wens al vervuld zie ik, wat geweldig leuk...
    Het is een heel leuk stoeltje, dat kan nu lekker op je kamer blijven staan... toch?
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk stoeltje,zeg.
    En ik lees hier dat het probleem al opgelost is.
    Eind goed al goed.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maarreh... dat stoeltje , dat staat toch wel een beetje in de weg hoor...

      Verwijderen
  4. Mooi stoeltje en leuke blog zo. Waar een blog al goed voor is :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...