dinsdag 5 februari 2013

Knutselplannen!

Ik ga vanmiddag aan de knutsel. En het leek me handig, nu ik toch het rijk alleen heb, dat maar eens beneden aan de eettafel te doen. Lekker ruimte en licht, en da´s fijn.

Zo de hele dag de ruimte maakt dat je na gaat denken. Ik ben écht zo´n mens die met alles en iedereen rekening loopt te houden overdag. Maar Junior ging vanochtend om kwart over 8 de deur uit, op weg naar de stage. Gaat trouwens prima, hij vindt het leuk! En Jan is weer naar Fleur´s nieuwe onderkomen. Vandaag moet er nog een muur 1 keer een verfje hebben en het laminaat gaat erin. Om half zes zijn ze beiden weer thuis, en dan heb ik het eten op tafel staan. Maar tot die tijd :))

Dus ging ik aan de sjouw. En binnen de kortse keren stond de tafel vol met spulletjes:




Ik heb zo'n rolbox vol met kralen:










Mooi hè, al die kleurtjes... De buit van járen hobby. Kralen kopen en ook oude kettingen. En nóg kan ik het niet laten als ik bij de kringloop iets moois zie glimmen :o

Ook kwam er nog een doos met allerlei spulletjes bij:




Ik krijg altijd de neiging tot graaien, als ik dit zie... stom hè? Gisteren kocht ik trouwens  nog een paar hangers voor zeepkettingen. Bij de Wibra, kíjk!


Mooi hè?

En toen ik daarmee thuis kwam bedacht ik me ook nog van die lijstjes-hangertjes voor aan b.v. een armband of boekenlegger te hebben. Daarin kan je zelfs een klein fotootje van je geliefde doen. Als dat nog niet romantisch is met het oog op Valentijn...


Nou, ik sla de laptop zo dicht, en ga maar eens aan de slag. Ik heb nog niet zoveel idee wat eruit gaat komen, maar dat komt als ik bezig ben vanzelf. Dus ik laat me verrassen! Jullie ook??


22 opmerkingen:

  1. oh leuk een dagje voor jezelf :-) en wat handig zo'n rollbox....wauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat zijn indrukwekkend veel kralen zeg! Het is er ook wel weer voor om lekker binnen te gaan knutselen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou hier krijg ik zelf helemaal zin van om met sieraden en kralen aan de gang te gaan. Maar zo'n mooie rolbox + inhoud, moet ik eerst nog verzamelen hihi

    Veel plezier vanmiddag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow ! Wat een rijkdom zeg. Heerlijk zo'n middagje. Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als ik weer genoeg rust in mijn lijf heb ga ik weer schilderen, da's ook zo'n fijne hobby. Ben benieuwd naar de resultaten van je knutseldag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh heerlijk Trudy een hele middag het rijk alleen en dan lekker je eigen gang gaan! ik ben net als jij.. loop ook altijd met alles en iedereen rekening te houden en pas als iedereen voorzien is, kom ik aan mezelf toe.. geniet van je middag!! en ja natuurlijk ben ik ook benieuwd wat voor moois deze middag op gaat leveren:)

    lieve groet, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk, leuke kleurtjes ja, mooi gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet zeker dat er morgen mooie foto's bij je bericht staan en wat heerlijk even tijd voor jezelf. Ondertussen lees ik je boek over de 29 geschenken. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel plezier met maken en geniet van je dagje!
    Mooi gezicht al die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk zo'n kralen buit!
    Voordat ik overstapte naar natuurlijke materialen, parels en echt houd en zilver is mijn voorraad niet zo groot meer :(
    Wel bezit ik nu meer vaardigheden, knoop zelfs parels en edelstenen. Ik kan smeden en heb hiervoor ook alles in huis.
    Nu nog een plek voor mezelf creëren, eentje waar mijn meisjes vanaf blijven.
    Hoe klein ze ook zijn, wat glinsterd heeft hen aandacht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Trudy,
    Wat ben jij heerlijk bezig zo... Dat is het fijnste hè, als je de hele tafel voor jezelf hebt. Ik leg straks nog even mijn quilt op tafel, ben met de afwerking bezig, en dat is allemaal handwerk, dus dan heb ik de ruimte nodig...
    Ik ben heel benieuwd naar wat je gaat maken, die miniatuurlijstjes zijn werkelijk zo schattig...
    Ik wens je een fijne middag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is echt een schat aan kralen,fantastisch gewoon! Veel succes met je projecten...

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaloers! Vooral op de tijd die je ervoor vrijmaakt.
    Laat je ook je mooie creaties zien?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat een berg kralen! En al die andere leuke spulletjes... Voel je jezelf net een kind in een snoepwinkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje wat veel mooie spulletjes heb je verzameld.Ik ben benieuwd wat voor moois je gemaakt hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor. Ik kan me indenken dat je
    helemaal hebberig wordt van al dat moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja hoor,ook ik laat me verrassen.
    En wat een mooie verzameling kralen heb je,zeg.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooooooo..ik voel mij bijna een ekster, die die die ..is mooi ;-)
    Geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat zul je lekker bezig zijn geweest! Handig, zo'n rolbox

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je een prachtige verzameling.
    Ik hoop dat je een gezellige en productieve dag hebt gehad.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw!! Wat heb je veel kralen!!! En leuke....daar komt vast wat mooi's uit. En die hangers zijn echt grappig.
    Een fijne dag vandaag, maar zal vast lukken.
    Groetjes Hannie.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...