zaterdag 9 februari 2013

Het vervolg, maar dan mét woorden...

Was ik gisteren even zonder woorden bezig, met is toch meer mijn ding... Vanochtend gingen we met goede moed verder met de verhuizing. Dit keer hadden we versterking, Mirte kwam vanuit Utrecht om ook mee te gaan. Gezellig kwebbelend op de achterbank met haar zus:




Zo is zo'n reisje van een minuut of 40 geen straf! Voor ze het wisten waren we in Nijmegen, waar de actie weer verder ging:


Servieskast inpakken...

Stukje bed...

Kijk, dat kan Fleur óók!

De plank moet nog vastgezet worden. Jan zoekt een boortje...

En tóen... toen was het klaar!


Rechtsvoor...

Linksvoor.

Linksachter... en

Rechtsachter!

So... dat was een rondje kamer... bij dat ie klaar is! Nou ja, voor vandaag dan hè... Er moeten nog wat dingen opgehangen worden. Maar Jan werkt 10 minuutjes van Fleur's kamer af, dus dat komt volgende week wel goed. Voor zover is Fleur erg blij met haar domeintje. Vandaag had ze ook geen tijd meer verder te gaan, want vanavond gaat ze vrolijk verder carnaval vieren! Hoe houd je het vol....

P.s. Mirte en ondergetekende hielpen ook mee hoor, alleen een beetje meer achter de schermen. En nu ik dit blogje zit te schrijven wórdt er gekookt! Door Mirte, goed hè?

16 opmerkingen:

  1. Prachtige kamer. Daar is menig student jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk kamertje. Mijn blik gaat even terug naar toen ik op kamers ging, zo'n 21 jaar geleden. Een geweldige tijd. Hopelijk geniet je dochter er net zo van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gisteren ook erg genoeten van de foto's . Zo leuk om mee te gluren.
    Wat een mooie meiden zijn t toch.
    Volgens mij "ken"ik je hele gezin op foto's behalve jou.
    Vind je het ook zo erg om jezelf op foto's te zien?
    Wat een mooi en gezellige kamer.
    Ik voel de sfeer gewoon en zo fijn dat jullie zo close met elkaar zijn.
    Ik ben nooit jaloers op mensen die veel geld hebben maar als ik dan zo een leuk gezin denk ik; oh dat wil ik ook.
    liefs en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou, laat ik het zo zeggen, Hélène... ik ben niet zo fotogeniek. Dat mooie, dat hebben de meisjes niet van mij, ook wel gezegd. Dus voorlopig moet je het maar met foto's van de rest doen. En, ik realiseer me maar ál te goed hoor, hoe een bofkont dat ik ben met dit clubje om me heen!

      Verwijderen
  4. Volgens mij is dat het meest verkochte bed van ikea ;-) hier staat ie ook op zolder, de oudste heeft hem gehad en nu de middelste ;-)
    Maar wat een goed teamwork zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het grappige is, dat Fleur het bed met de bezichtiging van haar kamer wel 7 keer had kunnen verkopen. Maar natuurlijk wil ze 'm niet kwijt. Veel te handig dat bed. Lekker grote lades en als er iemand wil blijven slapen heb je zó een bed erbij!

      Verwijderen
  5. Ziet er gezellig uit,echt een nette ruimte ook,fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een heerlijk ruime kamer is het. En de inrichting is echt helemaal top hoor. Fijne spulletjes heeft ze nu, lekker compleet zo'n kamer op deze manier.
    Wat is het dan gezellig hè, om dat met elkaar te doen allemaal.
    Ik wens julle allemaal een heel mooi weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellige kamer!
    enne zo'n teamspirit beloofd veel goeds :-)
    Fijn weekend! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er erg gezellig uit.
    Leuke spulletjes ook.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met een, zo te lezen, vlekkeloos verlopen verhuizing. Het ziet er heel gezellig uit. Ik ben benieuwd hoeveel het voor jou en Jan wennen zal zijn dat nummer 2 ook het huis uit is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We waren al wel een beetje gewend... Fleur woonde al in Nijmegen en Mirte is ook al sinds januari het huis uit. Beetje stil, maar ook wel heel lekker die rust hoor!

      Verwijderen
  10. Nou komt er weer wat rust nu het (bijna) klaar is!
    En wat is het mooi geworden zeg!
    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...