woensdag 6 februari 2013

Uit het hart.

Weet je, het is eigenlijk best lastig je maaksels op de blog te zetten. Waarom?

Nou, ik had het daar een paar jaar geleden over met mijn Haptonoom. Hoe lastig het is om spulletjes te laten zien en verkopen die je met je hart en ziel hebt gemaakt. En daar lig nu precies de clou, vertelde zij mij.

Het komt bij jou uit de hart, en als er dan ongezouten commentaar op wordt gegeven, wat natuurlijk gebeurt als je op een marktje gaat staan met je spulletjes, raakt dat je daar ook precies!

En nu ben ik ook nog zo "slim" om jullie eerst mijn kralen enz. te laten zien. Schep ik verwachtingen mee, realiseerde ik me toen ik jullie reacties las. Oei. Nou maar goed. Komt ie toch dan maar...

Ik had wel meer willen maken, maar het valt altijd nog een beetje tegen hoeveel tijd je hebt, ook al denk je anders vantevoren...

Eerst maar eens even de zeepkettingen die ik maakt van de hangers:










Altijd een beetje lastig te fotograferen die dingen. Ze geven niet mee, nemen geen pose aan ;))

En dan maakte ik nog een boekenlegger:




Er zit een fotolijstje aan, kíjk!




Grappig toch? Natuurlijk zijn deze dingen ook weer voor de verkoop. Ze kosten 7.50 per stuk. Belangstelling? Mail me eventjes op seealadybird@gmail.com. Als ik het zo snel mogelijk op stuur kan het voor de Valentijn nog bij je zijn!

Nu maar eens kijken of in mijn schema van vandaag ook nog een knutselmomentje past. Ik heb de benodigdheden nog op de benedenverdieping gelaten, dus 't is een kwesie van erbij slepen en weer aan de slag! Als er weer iets nieuws is gemaakt laat ik het je wel weer zien, goed?

17 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je zo fanatiek aan het knutselen bent! De zeepkettingen zijn enig! Hebben we vorig jaar gemaakt op het kinderfeestje van mijn dochter, dus ik heb er nog heel veel materialen van. Moet nodig zelf weer eens aan de slag!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is met het publiceren van een verhaal net zo. Het komt recht uit je hart, maar hoe pakken mensen het op? Altijd spannend. Ik hoop dat je veel verkoopt.
    Liefs Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die met het hartje heeft mijn hart gestolen, wat ontzettend leuk zeg. En ik herken het hoor, vandaag weer een nieuwe col online gezet en dan denk ik..ooo zullen de mensen hem wel mooi vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt prachtige dingen. Ook bij bloggen is het telkens weer spannend hoe mensen reageren. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het schitterend wat je gemaakt hebt! Zitten er onder de zeepkettingen ook fotolijstjes? Zou mooi zijn, heb ik nog nergens gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, dat zijn helaas geen fotolijstjes, zou inderdaad mooi zijn...

      Verwijderen
    2. Misschien heb ik je nu op een idee gebracht :)

      Verwijderen
    3. Hihi... ja eigenlijk wel... enig idee waar ik zulke kleine lijsjes zou kunnen kopen ;))

      Verwijderen
  6. Ze zijn heel mooi geworden!!

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gedaan zeg vooral die zeepkettingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker bezig geweest. Je hebt je tijd heerlijk besteedt. En er is weer veel moois uit voort gekomen. En wie weet, zo tussendoor, heb je vandaag ook nog tijd, mijn ervaring is dat ik altijd energie krijg van de dingen die ik maak, ook al is er niet zo veel tijd. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trudy,
    Je hebt in ieder geval weer prachtige spullen gemaakt.
    En overduidelijk is het dat je plezier hebt in het maken. Dat is het allerbelangrijkste en dat zie je terug in je werk...
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het heel knap dat je zelf zo trots ze kan laten zien. Ze zijn heel mooi hoor. Zelf maak ik kaartjes maar vaak vind ik mijn kaarten niet zo goed, maar anderen vinden ze super.
    Ben altijd onzeker.. zie er altijd wel iets aan.
    Dus super, dat je jouw maaksels uit het hart kunt tonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk weer hoor Trudy!
    De ene boekenlegger wordt hier al goed gebruikt de ander ligt in een mooi inpakpapiertje te wachten tot 2 maart ;-))!
    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is toch prachtig gelukt met fotograferen.
    Erg leuke zeepkettingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt het heel goed op de foto gekregen,Trudy.
    Niks mis mee.
    Het ziet er allemaal weer prachtig uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...