vrijdag 8 februari 2013

We gaan ervoor!

Vandaag en morgen gaat het gebeuren: Fleur verhuizen. Met al haar spullen ;) Zo dadelijk vertrekken Jan en ik richting Nijmegen. Ik ga Fleur helpen inpakken en Jan gaat naar de nieuwe kamer, nog wat punten op de i zetten.


Gelukkig hebben wij Pino...

Jan heeft zo'n beetje de hele week gebivakkeerd in de nieuwe kamer. Schilderen, laminaat leggen, spullen versjouwen you name it. En hij heeft al een leuk beeld van het dagelijks leven daar gekregen.

Gezellig, zo met 10 mensen onder 1 dak. Er is er altijd wel ééntje die wil helpen een bank uit Pino te sjouwen, en ook komt er met grote regelmaat iemand even om het hoekje kijken. Er wordt spontaan koffie aangeboden. En deze week toen de Nederlanders moesten voetballen, deed Jan de deur open voor lieden met sixpacks bier in hun handen. Er is daar een gezamelijke woonkamer met t.v.. Leuk dus voor dit soort gelegenheden.

Nou, ik ga zo weer even verder. Nog wat was opvouwen en ophangen, dat moet ook door. Dan een föhn door mijn haar en dan de bus in naar de grote stad. Denk maarzo dat ik deze dagen even wat minder in blogland vertoef.

Om daarna jullie mee te laten genieten van het resultaat. Want dat het mooi gaat worden, daar hebben we alle vertrouwen in. Tot dan!

12 opmerkingen:

  1. Herken je verhaal; mijn zoon is al een aantal keren verhuisd in zijn studentenleven en regelde dan altijd dat hij wat maten had die hielpen met klussen en sjouwen. Of ik hielp hem met vervoer door mijn auto (toen nog een grote leasebak) uit te lenen. Zijn vader is niet echt in beeld daarbij en ik kan wel gordijnen naaien en dat soort dingen, maar geen bank de trap op sjouwen :)
    Maar goed om je kinderen uit het nest te zien vliegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met verhuizen!! En rij voorzichtig met al die koffers op je dak :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een hartelijke en gezellig woonomgeving voor jullie dochter!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met Fleur op weg helpen-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy,
    Wat heerlijk voor Fleur dat het allemaal in zo'n korte tijd gelukt is zeg. Knap van Jan hoor...
    Nu lekker de laatste dingen doen en verhuizen. Geniet van het weekend, ben wel heel erg benieuwd naar het resultaat...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oudste verhuist komende zomer zonder onze hulp. Is iets te ver weg (Riga), hij moet maar de hulp in roepen van zijn vele vrienden. Middelste zal ook gaan verhuizen, de vraag is nog naar welke (studie)stad. En jongste zal op kamers gaan, ook bij hem is nog de vraag 'waarheen'. Ze houden het spannend en ons bezig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja,ik ben benieuwd naar het eindresultaat.

    Succes.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. "'k heb een wagen vol geladen" ;-)
    Fleur heeft geluk met zo'n handige paps.
    Veel suc6 met verhuizen !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...