zaterdag 13 april 2013

Bladeren tussen de kettingen...

So... ik ben er klaar voor. De hele dag nog even lekker doorgewerkt en nu staan alle spulletjes voor morgen klaar. Morgen sta ik op een lentefair, hier schreef ik er al eventjes over.

Jee zeg, wat heb ik nog veel kettingen! Jan haalde een doos van het zolder en zei dat daar nog een hoopje in lag. Dus ik dacht: "Nou, dat is dan niet zoveel, maar ach, ik zie wel..." Tot ik vandaag eens aan het uitzoeken ging.

't Is net als bladeren in een fotoboek. Bij heel veel kettingen weet ik het "verhaal" er nog achter. Díe maakte ik van die ketting die ik bij dat winkeltje kocht, en die maakte ik voorin de bus, op weg naar Frankrijk. En, oh ja! Die maakte ik op het strand. Ik had dan zo'n dienblad mee met zo'n kussen eronder en dan ging dat prima!

Ook maakte ik er veel in de uurtjes dat ik zat te wachten, als Junior voor therapie moest bijvoorbeeld. Zocht ik thuis kralen uit en dan ging ik daar in de wachtruimte aan de slag. Leuk was dat altijd dat de mensen die daar werkten even kwamen kijken wat ik nú weer in elkaar had gefrutseld. Ik had best een keer een workshop willen geven, maar ik had het lef niet om dat voor te stellen...

De spulletjes gaan er voor een prikkie uit. Ik vind het leuker als iemand er blij mee is dan dat ze weer bij ons in een doos op zolder belanden. Dus voor de kostprijs, dan ben ik allang tevreden. En dan... dan kan ik weer aan de slag!

11 opmerkingen:

  1. Veel succes met de verkoop,Trudy.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier en succes morgen mam!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes morgen! En veel plezier uiteraard!

    Misschien heeft je bieb een expositie mogelijkheid?
    Heb ik vorig jaar gedaan en mijn duurste ketting à 85 euro verkocht!
    Ik maak ook sieraden maar dan vooral met parels, edelstenen en zilver/goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier vandaag en ik hoop op een goede verkoop voor je zodat je veel nieuwe kunt maken!

    Enne die workshop.......lijkt me erg leuk hoor :-))

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heel leuk! Alleen was het jammer dat we met z'n tweetjes maar een halve kraam hadden. Foutje van de organisatie daar... Maar ik heb nog best het nodige verkocht hoor!!

      Verwijderen
  6. Ik hoop dat je goed verkocht hebt. het weer zat in ieder geval mee! Lifes, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...