dinsdag 30 april 2013

De haren van Maxima...

Ja, ik ben weer vroeg uit de veren vandaag. Gewoon geen uitslaapster, da's totaal niet mijn hobby. Ik krijg er altijd hoofdpijn van, en stiekem vind ik het ook zonde van mijn dag. Vooral als het zo'n speciale dag is als vandaag!

Alle ogen zijn natuurlijk op die ene familie gericht vandaag. Ga er maar aan staan! Natuurlijk, ze zijn het gewend, dat weet ik ook wel, maar het lijkt me toch geen pretje. Stel je nu voor dat je als Beatrix net vanochtend wakker word met een loopneus, of als Maxima net een bad hair day beleeft...

Ja, ik weet het wel, daar heeft ze haar kapster voor. Maar ook met die kapster voel ik mee. Dat is tenslotte een vakgenote van mij, en ik stel mezelf voor hoe dat er vanochtend aan toe gaat in het paleis. Die kapster zal ook wel twee wekkers hebben gezet denk ik zo. Je zal je maar verslapen...

Haarstuk mee en dan moet het gebeuren! Warme rollers erin en afkoelen maar. Ondertussen een koninklijk kopje koffie drinken en dan aan de slag maar weer. Met flinke toupage en een grote bus lak kom je een aardig eind. Je ziet wel aan het haar van Maxima dat het niet de dikste kwaliteit heeft, maar volgens mij is het wel mooi te bewerken. Als dat niet zo zou zijn geef ik bij deze een groot compliment aan de vaste kapster, want onze toekomstige konigin loopt er altijd piekfijn bij!





Al deze plaatjes van www.

En wat hebben ze aan vandaag?? Lekker oppervlakkig he, maar ik hou ervan! Ik zit vandaag aan de buis gekluisterd, niets wil ik missen hoor! Een koningklijk ontbijtje erbij, met sinaasappelsap en het gebak voor bij de koffie buis staat al klaar in de koelkast. Laat mij maar vandaag, ik vermaak me wel!!

Straks pakken we Pino nog even mee en rijden we naar een vrijmarkt in de buurt. Ook genieten! Want dat het genieten wordt voor mij, daar ben ik bijna wel zeker van.

En dat genieten, dat wens ik hen ook toe! Dus Beatrix, Willem-Alexander en Maxima, heel veel plezier vandaag! Probeer er, ondanks dat het ook heel spannend zal zijn vandaag, er vooral ook van te genieten!!!

11 opmerkingen:

  1. Mooie balconscene en mooi haar inderdaad. En een leuke invalshoek.

    Fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond haar er geweldig uitzien, echt een koningin waardig! Prachtige jurk en dito kapsel..en de prinsessen, wat een mooie dames in de dop ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat ik een outsider ben en gewoon van een afstand kan meegenieten-en Maxima-lijkt me een wereld-w..f. Ook ik geniet thuis-met schilderwerk erbij. Geniet ervan Truud-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. VOnd het haar erg mooi vandaag! Qua jurkjes, ook veel moois gezien, maar de vrouw van Koffi Annan had wel een heul mooi jasje met pareltjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook zitten kijken.
    Wat was het mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind Maxima's kapsels ook leuk om te bekijken. Maar is ze van nature niet donker? Wat houdt haar haar dat blonderen nog goed vol!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik denk dat Maxima's kapster haar haren met plezier onder handen neemt! Opgebonden of los, het staat haar altijd beeldig!
    liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zat weer aan de buis gekluisterd. Wat was ze mooi! Prachtig, ik heb genoten.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op koninginnedag heb ik zitten snotteren op de bank, dus heb ik me ook afgevraagd hoe Wim-Les dat op zou hebben gelost op net deze ene belangrijke dag! En alle ogen van de hele wereld op je gericht, ga er maar aan staan...
    Dan blijf ik liever gewoon ;-)
    Maxima ziet er altijd even leuk en charmant uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...