maandag 8 april 2013

Lentefair! Kom je ook??

Oh en dan was het gisteren al best mooi weer, ik hoor net dat het volgend weekend wellicht nog beter wordt! Yes! Waarom ik hier zo enthousiast van word?

Nou, ten eerste ben ik, net als velen onder jullie, het koude weer gewoon meer dan beu. Maar er is nog iets anders. Namelijk dit: KLIK.

Er is bij ons in de buurt, in Warnsveld, op de Lage Lochemse weg, om precies te zijn, volgende week zondag een lentefair. In Anton Pieck stijl. En ik mag daar ook staan met mijn spulletjes.

Ik krijg een hoekje van de kraam van A. mee. De vrouw van die andere A, die Jan zo heel mooi hielp vorig jaar, met het opknappen van Pino. A. heeft vooral veel leuke nostalgische spulletjes voor in de kraam. Zeker de moeite waard om even te komen kijken hoor!

Ik ga van de week de zolder maar eens op. Ik pik daar de kettingen vandaan, die nog steeds, nadat ik de laatste markt gehad heb, in een doos daar liggen. Deze gaan dan voor prikkie weg. En daarnaast neem ik zeepkettingen mee en nog een paar boekenleggers.

Oh, de weerman zei net dat het zondag misschien wel richting de 20 graden kan gaan! Hoe perfect kun je het hebben voor zo'n fair? Gratis entree, en voor de kinderen kan je voor een euro een kaart kopen waarmee ze zich heerlijk kunnen vermaken met de spelletjes die daar aangeboden worden.


Ook met de kringspelletjes mogen de bezoekende kinderen mee doen!


Woon je in de buurt? En heb je zondag even tijd? Kom je dan ook gezellig even langs? Zo ja, tot ziens! Ik verheug me erop!!

7 opmerkingen:

  1. Ik woon helaas niet in de buurt. Ik wens je een hele fijne dag toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ow wat jammer dat het voor mij zo ver weg is. Veel plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zien de foto's op die site er leuk uit! Al die kinderen in ouderwetsche kleeren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit, helaas te ver weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt leuk zeg. En wat fijn dat de weersvoorspelling zo goed is. En die gratis entree voor kinderen klinkt ook prettig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me reuze gezellig, alleen wat errrug ver helaas, hier in de buurt is er ook lentefair :-) wellicht ga ik daar een kijkje nemen....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat lijkt me erg leuk en gezellig zo'n lentefair.
    Dit weekend komt m'n schoonmoeder logeren. Zij woont in Deventer...we hadden het beter andersom kunnen regelen dan hadden we leuk een kijkje kunnen nemen!
    Wie weet volgend jaar, dan woont er een nichtje van ons in Lochem.
    Veel plezier in ieder geval en ik kijk uit naar een verslag ervan!
    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...