woensdag 24 april 2013

Eh ja...

'k Zit me hier te bedenken wat ik eens zal schrijven, en eigenlijk heb ik geen idee... gek is dat toch. Ik vertrouw er maar op dat wederom de toetsen hun werk weer eens doen. Ik zit achter Junior's laptop, misschien scheelt dat nog ;)


Plaatje van www  (ik had het met de tuin vandaag ;)


Die laptop heeft wat hem betreft z'n langste tijd wel gehad. Hij heeft dit exemplaar nu 3 en een half jaar, en volgend jaar voldoet deze niet meer aan de eisen van de opleiding die in de planning staat. Mediavormgever interactief. Poeh, de naam alleen al... Het betekent in ieder geval dat hij dingen moet ontwerpen op de laptop, en da's nu net een mooie reden om eens flink te sparen en dan met bijdrage van ons een prachtige nieuwe te kopen.

Jan had deze laptop echt nodig voor school, destijds. Het schrijven kostte hem zoveel moeite dat ie daardoor de lessen niet meer goed kon volgen. Op aanraden van de gedragstherapeut van school zat Jan in de brugklas al dagelijks achter de laptop. Zelfs het examen, over 3 weken, gaat op de computer gedaan worden. Wat ben ik blij dat deze dingen bestaan zeg, het heeft Jan, en dus ook ons, een hoop ellende bespaard!

Ja, en zo zie je maar, ze kletst weer zo een end weg. Heeft ze toch nooit moeite mee hoor, hoogstens met het feit dat ze vindt dat ze wel eens wat meer de mond dicht kan houden ;) Maar goed...

Vandaag was een lekker dagje. De tuin in geweest en behoorlijk wat onkruid weggetrokken. Poeh, mijn knieën en mijn handen doen er nog zeer van. Nou ja, de tuin is in ieder geval al weer een stukje opgeruimder, en dat was het doel. Tussendoor echt wel wat tijd genomen hoor, maar als je zo tegen de vijftig aan loopt (anderhalf jaar nog) dan is zelfs een half uurtje op je hurken zitten al lastig. Dat wordt nog wat...

Zo na het eten vond ik het tijd om de laptop weer eens te pakken en bij jullie langs te gaan. De hele dag had ik het ding niet aangeraakt, dat heb je als je schik hebt ;) En wat zijn jullie dan weer fanatiek aan het schrijven geweest! Leuk hoor, zo mee te mogen lezen en kijken in jullie levens. De passie van het koken, handwerken, maar ook hoe jullie een en ander aanpakken om trend huishouden en financiën  is altijd interessant om te lezen. Nu zo nog even door de mailbox heen, je weet maar nooit of er nog gezellige berichtjes binnen zijn gekomen. Nou, tot de volgende keer dan maar weer!!


9 opmerkingen:

  1. zo zie je maar weer, inspiratie komt vanzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf jij toch makkelijk!
    Elke keer weer genieten van je stukjes!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou het is toch weer een gezellig verhaal geworden hoor!
    Altijd weer leuk om bij je te lezen!
    Kletsen is wel mijn ding maar schrijven.......nou euhh nee ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als jij kletst zoals je schrijft :-) dan is het gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En toch een gezellig blogje geschreven....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ha ha, ik dacht dat ik de enige was met zulke stramme spieren tijdens het tuinieren....tja ook ik loop tegen de 50 en dat duurt ook nog 1 en een half jaar dus....
    Plantte laatst uien en wist gewoon niet welke houding ik moest aannemen. Je had me bezig moeten zien...op m'n hurken, op m'n kniëen, staand, half liggend op de aarde en dan het overeind komen....laten we het daar maar niet over hebben :)
    Ben benieuwd wat de toekomst brengt in dat opzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, dat plaatje; leuk. Ik ken ook nog een andere uitspraak:'Hoe schoner het huis, hoe kwader de vrouw'.Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig plaatje. En toch wel en beetje herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...