dinsdag 24 juli 2012

Erop uit met Pino!

Hèhè, eindelijk kom ik eraan toe om te schrijven over hoe de dagen weg met Pino waren. We zijn gisterenavond al thuis gekomen, maar de was, de boodschappen, het uitpakken en natuurlijk ook het genieten van het mooie weer gingen tóch eventjes voor.

Ik zei al in een logje of wat terug dat ik ging schrijven onderweg. In het Flow vakantieschrijfboek. Dat is me gelukt. Maar helaas (of juist niet, 't is maar hoe je het bekijkt) kwam het er eventjes niet van om dag 2 er in te schrijven. Fleur was die dag na 2 weken weer eens in ons midden en er was veel te veel om bij te kletsen en te genieten dat we weer compleet waren.

Maar goed, dag 1 dus:







Nee, erg duidelijk is het misschien niet, maar het was toch een manier om jullie mee te laten genieten, vandaar... Dan volgen hier de foto's van dag 1:


Pino voor vertrek, bij ons in de straat...

Jan's dag kon écht niet meer stuk ; ))

Het grote genieten...

Op de camping, alsof we al járen zo gaan...

Hét contrast van die dag (zie je die aanhanger? Waarschijnlijk voor een motor...

Fleur helemaal in haar rol en element als Mo

Iets te verbergen, Mo??

Het is chocoladepasta, op Mo's gezicht. Ze had een tennisbal gestolen en er moest een vinger- en gezichtsafdruk gemaakt worden : )

Hoe het beviel, zo met de camper? Heel erg goed! Het gekke is dat het na een paar dagen al zó eigen is dat ik niet anders meer wil. En gelukkig wordt het nog mooi weer deze week. En Fleur moet zaterdag weer opgehaald worden. Je raad nooit hoe we dat gaan doen ; ) 


Ik realiseer me dat ik nog wel stof heb voor een volgend logje. En dat is precies hoe ik het ga doen. Morgen schrijf ik verder over de rest van ons weekend uit. Dus... wordt vervolgd!!

8 opmerkingen:

  1. Ziet er supergezellig uit!!! geniet er nog maar lekker van. Wij vertrekken morgen voor 2,5 weekjes,heerlijk ontspannen ook! Tot later...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk verslagje en blije foto's. Wat wil een mens nog meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. *zwijmel* een camper .... heerlijk! En dan ook nog weg met zulk mooi weer, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk uit zeg! En die aanhanger, daar past Pino bijna op ;-) Kan me voorstellen dat jullie staan te popelen om snel weer op pad te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het plezier spat er vanaf!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er ontzettend gezellig uit zeg!! Veel plezier nog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit leuk,zeg.
    En wat heb je een mooi handschrift.
    En Pino is echt een blikvanger op de camping.
    Ziet er echt heel gezellig uit.
    En dat geel hé...heel erg vrolijk en zonnig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijk genieten met Pino. Het ziet er zo vrolijk en gezellig uit, véél leuker dan zo'n gestroomlijnd wit gevaarte met nóg een karretje erachter aan.

    Hahaha, chocopasta op d'r snoet...

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...