zondag 15 juli 2012

Oh ja, de uitslag van de give-away!

Vanavond om kwart voor acht kwam Mirte aan in Arnhem met de bus. Wij haalden haar op. Super heeft ze het gehad... op het vervelende incident na natuurlijk.

Verhalen ten over. Eerst at ze nog even wat terwijl we vast de foto's keken op de computer. Daarna vulden we de wasmachine. Die draait inmiddels.

Nog even boven de koffers uitgepakt. Wel gezellig zo bijpraten. En nadien snakte ze naar een kop thee. Niet gedronken in Kroatië, te warm daar maar nu heeft ze het koud ; )

Dan slaan we allebei onze laptops open. Volop bijpraten met medevakantiegangers voor Mirte. En ik kijk nog even naar de nieuwe berichtjes. En dan...

Oh ja! Da's waar ook! Ik zou vanavond de uitslag van de give-away bekend maken! Lootjes schrijven, in een schaal en dan trekt Mirte het winnende lot:





Gerreke heeft gewonnen! Wil je even je adres gegevens doorgeven op mijn mail: seealadybird@gmail.com. Dan komt het boek zo snel mogelijk naar je toe. Veel plezier ermee!!

3 opmerkingen:

  1. Fijn dat Mirte weer thuis is.
    En Gerreke Proficiat met de Give Away.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je dochter weer veilig thuis is! En Gerreke: gefeliciteerd met je vakantieboek! Geniet ervan.
    Prettige dag vandaag Trudy! Hier begint het met een waterig zonnetje. Dus wie weet...
    Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trudy,
    Wat fijn dat je dochter weer thuis is en dat zij het toch zo naar haar zin heeft gehad.
    Voor Gerreke mijn felicitaties, volgens mij is het een heel leuk haakboek.
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week Trudy,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...