zaterdag 28 mei 2011

Dit is genieten!

Hoe vaak lees je niet een blogje over hoe simpel geluk kan zijn. Wat heb je nou écht nodig zou je denken? Nou, als Jan en ik eens wandelen in het bos en daar zo'n idyllisch boswachtershuisje zien staan, dat waarschijnlijk véél te klein is voor ons gezin, zien we ons er al hélemaal wonen. Maakt het úit, die ruimte, moet je zien waar het staat, hoe mooi is dat...

En de aandacht voor elkaar, niet te vergeten.. En de rust.... Mag het dan ff zónder t.v. en computer..... Ahhhh dat kan ook eigenlijk niet... het dromen is en blijft leuk. Maar eigenlijk... we hébben toch alles al!

Een aantal jaren geleden zijn we naar de musical Turks Fruit geweest. Ik had het slotnummer al eens op t.v. gezien en was toen al zwaar onder de indruk. Want dat nummer staat precies voor waar veel mensen naar op zoek zijn. En het feit dat Antonie het zong maakt het er nog specialer op. Het leuke is dat hij de c.d. ervan, die ik natuurlijk móest hebben zelf gesigneerd heeft en ik heb hem uit zíjn handen mogen ontvangen.

Omdat ik het zo'n speciaal nummer vind dat denk ik velen van jullie zal aanspreken komt ie hier nog een keer. Geniet ervan!

3 opmerkingen:

  1. Ja, dat is het en daar gaat het ook om. Zien wat allemaal van en voor jou is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hè, dat liedje. Ik moet vaak aan hem denken. Zijn ouders hebben op Flakkee een boerderij gekocht van mensen die wij kennen, dus zagen wij hem, Isa en de kinderen daar regelmatig. 't Blijft in en in triest.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi nummer! Ik hoor het eigenlijk voor het eerst. Ik dacht eerst dat Carice het zong, maar het is haar zus Jelka. Die stemmen lijken erg op elkaar. Wel mooi dat je die gesigneerde cd van Antonie hebt. Ik heb m zo'n twee jaar geleden in sunset boulevard gezien. Daar staan ook mooie nummers op die hij zingt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...