maandag 16 mei 2011

Workshop morgen! En uitslag give-away!

Jaa, twee uitroeptekens in de titel. Want ik vind het allebei een uitroepteken waard.

Morgen ga ik met nog 6 andere blog-dames naar Makkie  thuis. Zij gaf in februari een workshop weg omdat ze zo blij was dat haar blog zo hard gegroeid was. En terecht! 't Is ook heel leuk om elke keer weer te zien wat een mooie creatieve ideetjes ze allemaal heeft! Best spannend om elkaar in levende lijve te ontmoeten! Ik zal er zéker deze week nog op terug komen!

Maar nú vandaag... De uitslag van de give-away! 't Ging om deze boekenlegger, wéten jullie nog?




Er waren 15 mensen die mee deden. De namen op papiertjes geschreven, Pipschaaltje tevoorschijn gehaald ( 't moet natuurlijk wél in stijl ;)) ...




En dit is de winnares:




Willeke! Van de polderexpress Gefeliciteerd! Ik hoop dat je 'm mooi vind en dat je hem met plezier gaat gebruiken! Wil je me even je adres mailen? Dit kan naar seealadybird@gmail.com. Als ik die dan binnen heb stuur ik hem zo snel mogelijk naar je op!

11 opmerkingen:

  1. Handig zo'n boekenlegger en schattig gemaakt, de winnares zal er vast blij mee zijn.

    Leuk dat jullie elkaar gaan ontmoeten als bloggers, ik lees het wel vaker dat men beetje zenuwachtig is voor de kennismaking...
    maar later als het voorbij is lees ik ook altijd in de posten dat het samenzijn héél gezellig en leuk geweest is, dus ik weet wat jij volgende keer gaat schrijven;-)

    Fijne dag bij Makkie!!

    Lieve groeten.Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Willy, gefeliciteerd met deze prachtig gemaakte boekenlegger.
    Hij is echt erg mooi....dus vaak gebruiken...heb je er het meeste plezier van.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trudy,
    Heel veel plezier morgen met de Workshop!
    Groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Willeke, gefeliciteerd, een heel mooie boekenlegger en dank je wel dat wij mee mochten doen.
    Voor morgen een heel fijne dag, het kan niet anders of het wordt gezellig bij Makkie.
    Geniet ervan en laat ons weten hoe het was...

    Groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel plezier morgen, ik heb het allemaal gemist, boekenlegger en workshop, ik bestond denk ik nog niet in blogland. in ieder geval beide dames gefeliciteerd.... groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met de workshop! Leuke boekenleggen! Die zijn helemaal hip tegenwoordig, ik heb er pas ook een gekregen met leuke roze kraaltjes eraan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele fijne dag morgen. Weet je al wat jullie gaan doen of is dat nog een verrassing?

    Geniet er in elk geval van!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier met de blogworkshop en Willeke gefeliciteerd met de give-away, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Willeke gefeliciteerd en veel plezier bij de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Trudy,
    Ik heb je gevonden!! Ik ben benieuwd naar de foto's van je hoed op een mooi plekje. Wat was het gezellig he?
    groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vandaag heb ik de boekenlegger ontvangen en hij is echt super!!! Hartelijk bedankt en ik ga hem met heel veel plezier gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...