woensdag 28 september 2011

Herfstroosjes....

En dan is het alweer woensdag. Bloemetje posten..... Vanochtend liep ik er eens over na te denken welke ik vandaag eens zou "gebruiken" . Eerst maar even naar de buurtjes dacht ik zo, Roosje zal wel honger hebben...

Roosje.... heee.....




En het is ook nog zo dat er in de tuin van de buurtjes verschillende roosjes staan:





Deze roosje "kunnen"nog net, vandaar de titel van dit blogje...

En Hortensia:




En een Dahlia:




En als ik dan toch aan het fotoraferen ben zet ik de gezellig tokkende kipjes er ook nog maar even op:


Lekker peuzelend van het peertje dat ze kregen..


Zo, zijn jullie even gezellig mee geweest met m'n ochtendrondje bij de buurtjes!

Als jullie nog meer bloemetjes willen bewonderen, kijk dan even hier.

13 opmerkingen:

  1. Hallo Trudy,
    O ik zou zo jouw buurvrouw willen zijn... Heerlijk al die bloemen, en dan vooral die kippen... Helemaal geweldig. Ik kan niet wachten tot wij ook weer kippen hebben... Er moet snel nog even wat aan ons kippenhok verbouwd worden en dan zijn ze er weer hoor...
    Ik wens je een heel fijne woensdag toe Trudy,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Krijg je ook eieren van de kippetjes? Smaken goed dacht ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bewijst maar weer eens dat een goede buur beter is dan een verre vriend. Fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Even gluren bij de buren. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha ha, leuk dat je ons ook mee laat genieten van de rozen van de buren
    Alleen het eerste Roosje ziet het volgens mij niet zo zitten met die buurvrouw ...daarom maar onder de stoel, zouden ze hier ook doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig hoor, dat de tuinen overal nog zo in de bloei staan.
    Pas mooi bij het weer van vandaag.

    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor het mooie rondje tuin. En ik zag dat je ook aan de haak bent, leuk hè om te doen. groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's van bij de buren!

    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je begint met poes roos....dan komen er prachtige foto's van de rozen, hortensia etc.etc. en dan verras je ons ook nog eens met een heel gezellige foto van de kippekes.
    Genoten van jouw 'bloemenpost'.
    Liefs, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @Mirjam.. jaa, die zijn heel klein maar daardoor ook heel erg smakelijk!! Ik gebruik ze vooral voor het zondagontbijt. 'k Vind het zonde ze door iets te gooien...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hey leuk, jij hebt ook kipjes. gezellig he?
    Mooie bloemetjes ook!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi

    Die kippen staan ook boven aan mijn lijst van dingen die ik graag wil hebben. Maar in onze buurt is dat niet toegestaan.Want stel je voor dat je wakker wordt van het gekakel van een kip!!! waar mensen zich toch druk over maken. jammer he.
    Daarom voor mij een boerderijtjetjetje klein dus, kipjes, ezeltje, hondjes enz enz.
    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie foto's! En die kippen....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...