woensdag 14 september 2011

Rustig aan genieten....

't Is alweer woensdag. En ik hou wel van "tradities", dus hier komt ie weer, het bloemetje... Zondag hadden we zoals ik al schreef en feestje. Daar hoorden ook cadeautjes bij. En dit was er een van:




Een schattig rozenbloempotje met een, hopelijk, sterk plantje erin. Zo ziet ie er wel uit tenminste..... Want zoals ik je al vertelde, groene vingers, daar ben ik niet mee gezegend.

En dan nog een ander bloemetje. Die op de voorkant van de Flow:




Heerlijk als zo'n blad toch een beetje onverwacht in de brievenbus ligt. Ik kwam gisterenmiddag thuis van een wandeling in het bos met Tukker. Had ik ff nodig. De hele dag werd ik geplaagd door hoofdpijn en ik gebruik al best veel medicijnen daarvoor.

Dus ik bedacht dat frisse lucht misschien afdoende kon zijn. Maar jammer, dat was niet zo. En omdat het door ging slaan ben ik toch maar weer gezwicht achteraf. Maar dan ben ik er ook in een half uurtje compleet vanaf, duzzz...

Vandaag stond ik gelukkig zonder pijn op. En ik weet als ik het rustig aan ga doen dat dat dan zo blijft. Een gewaarschuwd mens..... Fijne dag!!

En oh ja dat zou ik helemaal vergeten... voor meer bloemetjes, kijk bij haar....

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat je hoofdpijn over is! Ja, heerlijk he die Flow, ik ben er ook al in bezig!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het plantje is een vetplant. Die kunnen soms wel weken zonder water, dus oersterk.
    Hoop dat je snel een beetje opknapt. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Balen die hoofdpijn, hopelijk wordt het vandaag een dag zonder dat gezeur. mooie pot trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk potje. Het is inderdaad een vetplant. Die zijn wel sterk.

    Balen van die hoofdpijn, zeg. Sterkte ermee!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. doe rustig aan!!

    mooi is het plantje, fijne dag
    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtig potje. Ik hoop dat het rustig blijft in je bovenkamertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig vetplant in 'n gezellige bloempot.
    Ennnn wat vervelend die telkens terugkerende hoofdpijn.....hoop dat je er voorlopig weer van verlost bent.
    Ik zie dat de nieuwe flow 'uit'is dus ....morgen snel naar de winkel.
    Fijne dag, Trudie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oh zo naar die hoofdpijn en wat heerlijk dat er dan zo'n mooi blad op je ligt te wachten, wat ziet de voorkant er weer mooi uit:)
    mooi plantje in een mooi potje!!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love the FLOW-that's ME-time. Mooie dag zonder hoofdpijn toegewenst met hart&ziel door Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is zeker een sterke plant, en hij staat in een gezellig potje. Leuk de flow, ik had een abbo maar die is afgelopen nu koop ik hem weleens los. Want er zijn zoveel tijdschriften die leuk zijn dus nu af en toe wat anders. Fijne dag groet Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig rozenpotje! Heel mooi!
    Ik wens je een rustige dag zonder hoofdpijn!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt! Wat een prachtige bloemen staan er op de pot. Ook hier viel gisteren de Flow op de deurmat; heerlijk om lekker mee op de bank te kruipen.

    Fijne (rustige) dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk potje zeg...en ja de Flow is superleuk!
    Sterkte met je hoofdpijnen, da's erg vervelend...

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een lief potje,zeg.
    En wat vervelend,je hoofdpijn.
    Maar gelukkig weet je,hoe je er mee om moet gaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een scheetje dat "potje met vet" hihi. Geniet van de flow en hopelijk wat minder hoofdpijn!Fijne avond, Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hopelijk voel je je wat beter vandaag, heerlijk blad trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hopelijk is ook vandaag een dag zonder hoofdpijn voor je. Wat een mooie bloempot, heerlijk om zoiets kado te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. vervelend, die hoofdpijn en ik kan me indenken dat je er niet blij van wordt om zoveel medicijnen te slikken.
    Ik hoop dat je inmiddels hebt kunnen genieten van de nieuwe flow.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...