zaterdag 24 september 2011

In opdracht....

Ik kreeg van een nichtje de opdracht een boekenlegger te maken. 'k Had haar er laatst een cadeau gegeven voor haar verjaardag. Nu was haar collega/vriendin jarig en daar wilde ze er een aan geven.

"Rood met paars", was haar antwoord, toen ik haar vroeg welke kleuren ze wilde. Nou, dat kon hoor. Ik heb net even m'n knutselhoek opgezocht. 't Was lekker rustig in huis. De meisjes zijn aan het werk, en hun vader ook. Junior had een afspraak met z'n vrienden via de computer.

Het uitzoeken van de benodigdheden is altijd het meeste werk. Vooral omdat ik nog geen idee heb hoe het eruit gaat zien voor dat ik begin....

Maar het is, al zeg ik het zelf, me toch weer gelukt. Hij is totaal anders geworden dan die van m'n nichtje zelf, maar dat was ook de insteek. Dit is 'm:





En nog wat details, ook altijd leuk:





Ik hoop dat ze er blij mee is. In ieder geval, ik heb m'n best erop gedaan!!

En dan nog even.... als je misschien zelf ook zo'n boekenlegger wil, ik maak hem met alle plezier voor je. De kosten zijn 7.50 excl. verzendkosten. Mail me dan maar even op seealadybird@gmail.com..

9 opmerkingen:

  1. Toen je het over een eventueel webshopje had heb ik al gezegd dat ik dan zeker zo'n boekenlegger bij je zou bestellen, dus je hoort van mij.

    Groetjes uit een heerlijk zonnig Kapellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig en wil er graag eentje bestellen. Mijn lievelingskleuren zijn kuikentjesgeel en korenbloemblauw, maar ik ben ook dol op rood.
    Je kunt mij mailen op marja@fobo.nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi!
    Kun je mooi je creativiteit in kwijt.
    En je nichtje was vast wel blij!
    Gr,
    Julia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke boekenlegger is dat geworden.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat mooi gemaakt.
    Je hebt echt creatieve kwaliteiten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig! Rood met paars. Die kleuren heb ik ook in huis.
    Je bent erg creatief.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Trudy,
    Wat een prachtige boekenlegger is dat geworden. Ik vind vooral ook die bedeltjes zo mooi... Dus jij bent ook al zo'n creatieve vrouw... Ik zie steeds de mooiste zelfgemaakte dingen voorbij komen op de diverse blogs en ik kan daar echt heel erg van genieten... Heerlijk vind ik dat.
    Ik wens je een heel fijne zondag toe,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is heel erg mooi geworden!

    Ik ben nog altijd blij met de mijne die ik bij jouw give-away gewonnen had, een tijd geleden. Maar in plaats van hem als boekenlegger te gebruiken ligt hij hier netjes opgeschikt op een kast.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...