maandag 19 september 2011

Tikkie, ik ben 'm....

Ik ontkwam er ook niet aan... "Heb je al gezien dat je getagd bent, mam", vroeg Fleur me vanmiddag. Nu heb ik deze dag nog niet veel tijd gehad om achter de laptop te kruipen, dus het was een verrassing. Getagd door Jolanda van spil van het gezin. Leuk zeg! Maar geen idee wat ik eens zal vertellen allemaal.... Dus ik roep Fleur's hulp in, zij is de pineut. Ik vraag haar, als iemand mij niet kent, hoe omschreef jij me dan?

1. Zelfs met de ogen dicht ben je herkenbaar, mam. Het geluid van je hoge hakken klinken van veraf herkenbaar voor mij....

2. En niet alleen het geluid van hoge hakken hoor je als jij eraan komt. Hoewel je daar zelf wel eens een hekel aan hebt kan je je mond gewoon niet dichthouden....

3. Je bent het kleintje van de familie, soms kijken we je met z'n allen over het hoofd...

4. Je houd ervan verzorgd bij te lopen. Wij hebben dat ook met de paplepel in gekregen. Een joggingbroek buitenshuis is not-done....

5. Je bent een echte freubelmiep. Daar komen wel hele leuke dingen uit voort...

6. Je bent gek op "Loesjes" Het hele toilet hangt er ook mee vol. (Schijnt volgens het blad Psychologie een tik te zijn van neurotische mensen ; )

7. Naar de stad met ons vind je heel leuk, als we je dan de volgende dag maar met rust laten, zodat je je "ding" weer even kunt doen.

8. Met droog weer ga je het liefst met de hond wandelen. Niet dat hij dat erg vindt hoor... en ik ga ook wel eens gezellig mee.

9. Meestal ben je best wel lief, vindt Mirte trouwens ook... Jan vindt je wel aardig....

10. 't Wordt trouwens wel tijd voor een eigen laptop, mam. Onze laptops maken soms overuren.... Maar het bloggen is je gegunt hoor!!

Zo... best verhelderend zo'n spelletje...  Maarreh 't is al laat op de avond en ik heb eigenijk niet zoveel zin meer in tikkertje.... Weet je wat? Als je het leuk vind om over jezelf ook zo'n rijtje te maken ter verduidelijking van je persoon, be my guest! Fijne avond nog en welterusten voor straks!!



plaatje van www




12 opmerkingen:

  1. Wat een originele manier om op de tag te reageren. Heel slim opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat hebben jullie dat samen leuk gedaan! en zo leuk om te lezen hoe dochter Fleur mama Trudie ziet en je komt er heel goed af Trudie ik voel de liefde voor de goed verzorgde mama op hoge hakken die van freubelen en loesje houdt:)

    lieve groetjes van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trudy,
    Wat een leuke post heeft je dochter ervan gemaakt, haha... Heel leuk om deze weetjes van je te lezen.
    Fijn ook dat je meestal wel lief bent....
    Ik wens je een heel fijne week verder,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed,dat je veel op hoge hakken loopt.
    Ik kan dat niet en loop daarom plat.
    Op lage hakken wel te verstaan.

    Leuk,dat je dochter je hielp om dit rijtje
    van tien voor je te maken.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tikkertje spelen op een handige manier opgelost ;-)
    Leuk te lezen hoe dochterlief haar mams ziet.
    Geslaagd met een 10 en een griffel hihi
    Hoge hakken ?! Op de één of andere manier had ik die niet bij je gezocht. Het blijft dus verrassend ;-)
    FIJNE DAG
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, punt 7 is voor mij ook absoluut van toepassing... verder verschillen we nogal wat.
    Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk stukje, altijd mooi om jullie blogmeiden wat beter te leren kennen! lieve groet van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zeg! Vooral van die hoge hakken ben ik onder de indruk! Vooral omdat ik meestal op Birkenstocks of Uggs door het leven ga.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je dochter heeft je goed geholpen! erg leuk!
    Groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, dat is nogeens creatief opgelost! Leuk om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een slimme meid.......!!!!
    Wat heb jij dit goed opgelost zeg.
    Gezellig om jou "10" te lezen en Fleur bedankt voor je medewerking (anders had ze misschien niet meegedaan)!!!

    Fijne avond, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk om zo meer van je te weten! Vroeger liep ik altijd op hoge hakken. Tegenwoordig op platte schoenen. En ik ben ook klein. Door die platte schoenen lijk ik nog kleiner.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...