zaterdag 10 september 2011

Niet voor Ines...

Nou ja, wat ik jullie wil laten zien is eigenlijk wél voor Ines. Maar ik schrijf het er maar even boven zodat ze niet verder leest. Ines is de oudste dochter van mijn zus. En aangezien ik laatst mijn adres van mijn blog aan de familie heb bekend gemaakt neem ik even het zekere voor het onzekere....

Ik vond het wel een leuk idee om de familie mee te laten lezen. ´k Heb niets te verbergen, dus.. (en als dat al zo zou zijn krijg je dat hier niet te lezen  ; ) ) Van sommigen weet ik dat ze regelmatig mijn verhaaltjes lezen. Mijn moeder bijvoorbeeld. Ze is de laatste tijd prima op de hoogte van alles wat er hier speelt. Vind ik helemaal leuk. Van anderen weet ik het niet. En ach, ze moeten ook maar zien....

Ines was eergisteren jarig. Maar toen waren ze (mijn zus, zwager en zij) nog op vakantie in Griekenland. Nu zijn ze inmiddels weer thuis. En vanavond viert ze haar verjaardag. Voor het eerst in haar nieuwe huisje. Daar was ze nét een week voor hun vakantie ingetrokken.

Dus het is dubbelop vanavond. En moest ik daar ook een origineel cadeautje voor verzinnen vond ik. Nu vind ik het altijd leuk om kransen te maken. De spullen had ik nog in hius dus ik ging maar eens aan de slag. Dit is 'm geworden:




Leuk toch? En voor haar verjaardag deed ik er nog een cadeaubon bij van K.eetje Knus. Een superleuk winkeltje hierin het dorp. Met leuke dingetjes voor in huis, maar ook mooi serviesgoed. Komt vast wel van pas dacht ik zo.

Zo, ik ga vandaag maar eens vrolijk verder met het afwerken van m'n lijstje. Te beginnen met het bakken van een appelplaattaart.  En dan zie ik daarna wel weer verder.... Fijne dag allemaal!

18 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gewmaakt. Kanp hoor! En het klopt altijd he: 'home sweet home'
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige krans! Ik ben zelf dol op kransen en maak ze ook graag. Leuk kado!!
    Veel plezier en groetjes van Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn twee broers, mijn zoon en schoondochter lezen ook mee en ik vind het wel gezellig. Zo blijven ze op de hoogte van mijn reilen en zeilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trudy,

    Superleuk is ie, je krans voor Ines! Ik denk dat ze hem wel kan waarderen!!

    Nu heb ik in mijn leven al heel wat kransen gemaakt, maar nog nooit eentje van denappels!!Heb je er een strokrans onder zitten?Lijkt me wel!

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie krans, zal ze vast erg blij mee zijn! Hier leest ook de hele familie mee. Fijn feest morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk toch?? Ik vind hem super! Wat een prachtig stukje creativiteit zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi echt al een herfstkrans, heerlijk om zo verwend te worden, ze zal het zeker waarderen.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Thea.... Ja, het is gewoon geplakt met een lijmpistool op een strokrans. En dan een beetje opgevuld met tillandsia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi zeg! Ik wou dat ik zo"n tante had.
    Succes met het feestej vanavond, hier in Friesland is het prachtig weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi! en weet je Keetje Knus heeft een website...'t ;ijkt me echt een superleuk winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben vandaag ook aan het bakken geweest, appeltaart boterkoek,en ook appelplaat cake, ook wat in de vriezer gedaan, altijd handig als je wat op voorraad heb.
    heb je die krans met een lijmpistool gemaakt, heel leuk.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zeker een mooie krans Trudy, ik ben gek op denneappels en ze ruiken zo lekker. Goed idee zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie krans. Hoe vond ze hem? Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die appeltaarten invriest voor als er onverwachts visite komt. Groeten Anna Marie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuk kado voor je nichtje.Bij mij leest niemand mee voor zover ik weet en ik hoop dat dat ook zo blijft.Het geeft mij een gevoel van vrijheid waar ik me goed bij voel.Ook ik heb zeker niets te verbergen,het is gewoon het idee
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er ontzettend leuk uit.
    Daar zal ze vast blij mee zijn.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben jij ook lekker op tijd op :) Dankjewel voor je vroege reactie...ben ook al aan de koffie en zometeen naar de rommelmarkt...ik hoop dat je appeltaart goed gelukt is gisteren!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gezellige krans heb je gemaakt! Het wordt vast ontzettend gewaardeerd dat je echt voor haar bezig bent geweest en er tijd voor vrij hebt gemaakt. Veel leuker dan een gekocht cadeautje toch!! Enne...ik lust wel een stukje appeltaart hoor, Heerlijk!
    lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige krans Trudy, daar zal Ines superblij mee zijn! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...