dinsdag 4 januari 2011

Foto's maken.

Leuke hobby, bloggen. Stukjes schrijven, fotootje erbij.. maar hier gaat het soms wel wat lastig. Batterij van de camera leeg, mag ik die van jou even leven Fleur? Ja, hoor, geen probleem. Is het misschien ook niet, maar wat zou het handig zijn als ik eens wat minder afhankelijk zou zijn. Oplossing? Nou een mobieltje waar je ook foto's mee kan maken, misschien?

Nou wil het zo zijn dat ik niet een fanatieke beller ben. En als ik dat al doe meestal met de gewone huistelefoon. Een smsje kan ik sinds een half jaar versturen, maar wat is het handig als er iemand in de buurt is die dat veel sneller kan.Dus de vraag van sms jij even wordt vaak door mij gesteld. Ook niet bepaald onafhankelijk, toch?

Sinds oktober volg ik een computercursus. Die wereld gaat langzaam voor me open en het smaakt naar meer. Zo staat er nog op het programma dat we leren foto's op de computer te zetten en te bewerken. Met het oog op deze blog dus perfect.

Het mobieltje dat ik had kwam van Mirte af. Had geen camera. En het kriebelde mij soms ook wel  dat ik  wel eens een hippe mobiel wou. Jan stortte zich eergisteren op de belaanbiedingen. Bij gsmeasy kwam hij de perfecte aanbieding tegen. Voor mij dan. Een nokia C3-00 met een tweejarig abonementje. Het eerste jaar voor 5.45 per maand en het tweede jaar voor 7.45 per maand (25 smsjes en 100 belminuten, voor mij meer dan genoeg). Hij is vanochtend binnengekomen, en er zal nog even een klein "cursusje" aan vooraf gaan voordat ik hen zelf goed kan bedienen.

Maar ik ben er blij mee. Zo langzamerhand kom ik waar ik wezen wil, een beetje bij de tijd, zelfs voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...