woensdag 26 oktober 2011

Bloemetje op woensdag??

Grappig is dat toch. Sinds ik blog zie ik m'n wereldje toch door andere ogen. Zag ik vroeger alleen maar wat er allemaal nog gebeuren moest en hoe druk we daar mee zouden zijn, nu is het toch anders. Zelfs zo anders dat ik vanochtend m'n fototoestel meenam toen Fleur en ik met Tukker een "rondje bouwland" gingen doen.

Een rondje bouwland betekend voor ons een klein stukje bebouwde kom en over het spoor en dan kom je er. Op het platte land. Een flink stuk zandweg waar Tuk van ons even los mag:




En daar kun je om een stuk land heen lopen waar mais wordt verbouwd. Heerlijk zo op de vroege morgen met toen nog een zonnetje!




Eigenlijk was het m'n bedoeling wat bloemenfoto's te schieten. 't Is tenslotte woensdag en ik hou wel van gewoontes. Bloemetje op woensdag  klik.. is dan ook wel iets waar ik graag aan mee doe.... Maar helaas, in deze tijd van het jaar waren daar geen bloemen te bekennen. Wel besjes:




Mooie, dat ook...





En prachtige herfstkleuren aan de bomen. Toch nog kleur, dat wel...


Best verleidelijk dat water voor Tukker... 't was dat ie weer aan de riem zat maar anders...


Na lang speuren kwam er toch nog een bloem voor de lens. Gek is dat toch, zoek je je rot en is het al die tijd heel dicht in de buurt. Naast je met de hond aan de riem...




Dankjewel Fleur dat je mee was. Zo heb ik toch nog m'n bloemetje op woensdag!!

19 opmerkingen:

  1. Gezellig zo samen met Fleur en Tukker
    een wandeling maken en zoveel prachtige natuur tegenkomen.
    Mooie bloemetje(s) op woensdag post.
    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele bloemenpost op woensdag. Ik vond je besjes al leuk, maar je Fleurige eindfoto deed het helemaal. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de natuur nog mooi he?
    Bij ons de tuin ook nog en het is al bijna november.
    Zal wel ieder jaar zo zijn en ik zal me er ieder jaar wel over verwonderen maar dat maakt niet uit.
    De kersenboom staat nog helemaal in blad.

    en ja een mooiere bloem dan je eigen dochter is er natuurlijk niet.
    geniet ze. Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een fleurige bijdrage. Ik geniet van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hè, die herfstkleuren? Wij gaan ook een wandeling maken.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heerlijk is dat zo'n vroege ochtendwandeling en genieten van wat de natuur nog te bieden heeft in deze tijd van het jaar! Fleur en Tuk maken jouw ochtend compleet. Prachtige foto's van het herfstlandschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is nou echt een mooie blom! Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's met al die besjes.
    En heerlijk om een lange wandeling te maken.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kleurrijk jong blommetje op woensdag ;-)
    LEUK
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Trudy,
    En wat een prachtige bloem is het....!
    Heerlijk zo´n wandeling met je dochter en je hond. Tukker zal er vast net zo veel van hebben genoten als jullie twee...
    Leuk dat je ons even meenam...
    Ik wens je nog een heel fijne namiddag,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nieuwe poging, deze keer zonder typefouten hoop ik: Lekker he, zo'n wandeling! Vlakbij ons is ook bouwland en daar wandelen wij ook graag met de honden.
    groetjes,
    Thara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bedankt dat we mee mochten lopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. gewoon genieten dus, voor jou en voor ons van je verhaal en foto´s.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De bomen zijn nu zo mooi, je blijft er naar kijken.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En zo'n mooie bloem,daar is er maar een van.
    Mooie foto's trouwens.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie eye-opener: de mooiste dingen kunnen heel dichtbij zijn, je moet er alleen net je blik op laten vallen!
    Even antwoord op je vraag op mijn blog: Kijk even op de site http://shabbyblogs.com/ bij 'designs' en als ik het goed heb staan er dan bij het middelste vakje onderaan allerlei leuke mogelijkheden om je foto's of je site te pimpen! Heel leuk!
    Groetjes,
    Tante Trijns

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik merk het ook, dat je door het bloggen ineens heel anders naar de wereld gaat kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...