donderdag 13 oktober 2011

Speelgoedwinkel?

Ja, dat zou je bijna denken als je deze foto ziet:




Maar niets is minder waar. Het enige wat we gisterenavond deden was de oude transportkist, waar al deze spelletjes normaal in zitten, en die al jaren in onze kamer staat als bijzettafel, eens flink uitmesten. En moet je kijken wat daar uit kwam:




Houten spelletjes zoals Mens erger je niet en een trapjesspelletje waar ik de naam niet meer van weet maar wat wel erg leuk is.... en dan nog een teletubbiekaartspel voor de allerkleinsten. Het doosje is niet helemaal heel meer, maar wat wil je na al die jaren... Het spel is nog wél helemaal compleet. En dan houten standaards om je kaarten mee op te houden, erg gemakkelijk voor kleintjes. Tegenwoordig is het bij ons de gevleugelde uitspraak als iemand z'n hand boordevol kaarten heeft bij Uno..... zal ik even een plankje voor je pakken : ))

En dan nog deze spellen:




Helaas is het apparaatje bij de dominosteentjes overleden. De batterijen zaten er nog in....

En ook deze nog:




Er zijn een aantal spellen bij die nog echt in nieuwstaat zijn. Zoals Cluedo Live en het reisspel van Cluedo.

En Giebelen, een geweldig spel voor meiden vanaf 9. Wel gespeeld hier hoor, maar is toch nog als nieuw:




En dan deze... zijn er nog Pokemonliefhebbers in de zaal??




Wat hebben de kids een plezier gehad van deze dingen. Maar ja, aan alles komt een eind... En ach, er is nog best een lading over hoor... Want alles weg doen....

Heb je nou belangstelling voor 1 (of meer) van deze spellen, ik hoef er maar weinig voor te hebben. 'k Ben nog van plan ze op Marktplaats te zetten, maar ik dacht zo dat het leuk was de eerste keus aan jullie te geven. Dus doe eens een bod! Mijn mail adres is seealadybird@gmail.com. Ik zie het vanzelf. Fijne dag nog!

11 opmerkingen:

  1. oh wat een gezelligheid, heerlijk al die spelletjes!! ik moet je voorbeeld maar eens volgen.. ook hier wordt er niet meer meegespeeld.. wel met de sjoelbak die gaat nooit weg:)

    succes, hier ga je vast veel mensen blij mee maken!

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze laat ik aan me voorbij gaan. Er staan wel 60 spellen in onze kelder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry Trudy, ik kan je niet "losmaken". Ook hier een overvloed aan spelletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Trudy,
    Ben zelf niet zo´n spelletjesmens en mijn kinderen wonen al lang niet meer bij mij thuis, dus daarvoor hoef ik ze ook niet aan te schaffen, maaruh... volgens mij ben je die zo kwijt hoor. Hartstikke leuke spellen...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Groetjes en liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hebben met onze verhuizing,vier jaar geleden,ook een hoop spellen weg gedaan,gewoon naar De Kringloopwinkel.
    Maar dan is Marktplaats ook niet verkeerd,of via je Blogvriendinnen.
    Helaas,moet ik dit afslaan,maar hopelijk zijn er nog liefhebbers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Trudy,

    Wij hebben hier ook zo'n stapel en voor de Sint heb ik ook weer een spel gekocht, dus aan mij kun je er geen kwijt ;-) Succes op M.artkplaats! Zal zeker lukken zo richting de feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja leuk al die spellen! Wij hebben een halve kast volliggen. Bij ons is kolonisten favoriet!
    Fijne avond!
    Hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig speels blogje. Toch maar op MP zetten?
    Ik hou zo van dat houten speelgoed, het straalt warmte uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn een boel spellen! Ik raak helemaal vertederd van het Teletubbiekaart spel!

    Veel succes met de verkoop. Ik stel me zo voor, dat met Sinterklaas in het vooruitzicht, dat je het best kwijt raakt op Marktplaats.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat je er op wat voor manier dan ook, een hoop mensen met je spellen blij kunt maken. De meeste spellen zijn niet leuk als je maar met 2 personen bent.
    En als je er geen afscheid van kunt nemen, misschien heeft je dochter er nog iets aan, om er een les over te geven?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, ik zou het spelletje twister wel over nemen. Ik stuur je een email

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...