vrijdag 7 oktober 2011

250!

En dan ben ik zomaar 250 berichtjes verder. 250 keer achter de computer gaan zitten en schrijven. Soms met in het voren al precies wat ik ga schrijven, maar heel vaak ook niet. (zoals nu..) Soms met uitgebreid tijd om te gaan schrijven, maar meestal even snel tussendoor. Want er is altijd nog zo veel te doen....

Vanavond moeten we zoals ik gisteren al schreef naar Nijmegen. Fleur heeft de uitreiking van haar Propedeuse. Weer een mijlpaal. Wat ben ik trots op haar!! Ze heeft er keihard aan gewerkt en vaak merk je het niet eens hoe druk ze er mee was. Soms ook wel, dan zag ze door de bomen het bos niet meer, maar het kwam gelukkig allemaal goed!


plaatje van www.


De dag ligt nog open voor me. Maar er moet zoals in elk huishouden weer een hoop gebeuren. De boodschappen moeten nog binnen gehaald worden en de was vraagt ook weer om aandacht. Geef ik dat niet, dan krijg ik geheid de vraag waar dat ene Tshirt of jurkje is... en of er nog sokken zijn, dus...

En  nu is het dus een kwestie van plannen. Boodschappen eerst, zou je denken, maar het weer lokt nog niet zo om eruit te gaan. Dus eerst de stofzuiger maar eens door de hut halen en dan de was opvouwen en ophangen en dan is het misschien wel wat droger... En... oh ja, ik wil ook nog een krans voor m'n vriendin in elkaar zetten. Hij zit al in m'n hoofd, 'k moet er alleen nog even vorm aan geven.

Morgen is het de geboortedag van haar zoon. Ja, ik noem het maar geboortedag, want hij is vorig jaar overleden. Op een leeftijd van 22 jaar. Hier schreef ik erover. Op de plek waar hij gevonden is gaan vrienden en familie een nestkast ophangen. Woensdag vroeg Femmy of ik ook mee wil, en dat vind ik een hele eer. Dus ja, natuurlijk! Hopelijk werkt het weer dan een beetje mee...

Maar voor het zover is ga ik me eerst maar eens op vandaag richten. En daar hoort ook een stukje schrijven bij. Het stukje staat er inmiddels, zoals je ziet. Rest me nog jullie een fijne dag toe te wensen. Tot morgen maar weer!!

13 opmerkingen:

  1. Proficiat met logje 250 en met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd met je dochter, knap van haar hoor! veel plezier vanavond.... en succes met de dag en met morgen.... fijne dag, de zon schijnt hier! groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter en ik heb even terug gelezen over Matthijs. Heftig! Sterkte morgen, super dat je je vriendin kunt steunen in haar strijd. Groeten Anna Marie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verdriet en geluk in 1 logje....zoals het leven is.

    Veel plezier vanavond en proficiat voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wens je een hele fijn dag! Een echte mijlpaal, zo'n propedeuse!

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zullen jullie trotse ouders zijn en dan morgen zo'n trieste dag....vreugde en verdriet...ik wens je voor vanavond erg veel plezier en voor morgen....fijn dat jij je vriendin tot steun kunt zijn want het is me nogal wat.

    Fijne dag, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie reis naar Nijmegen en gezelligheid in de trein terug.

    En sterkte voor morgen. Zulke dagen zijn toch altijd beladen.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vreugde en verdriet liggen vaak dicht bij elkaar.
    Gefeliciteerd met je dochter!
    Sterkte morgen.....

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd emt je 250ste blogje. Handig he, dat zoiets wordt geteld voor je. Veel succes met alles dit weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaat het snel he al die blogjes,en wat een menselijkheid vaak .Vreugde over je Dochter wat ik prachtig vind en het huishouden wat altijd maar door gaat.Ik heb je blog over het overlijden van de Zoon van je vriendin even gelezen ,pff een brok in mijn keel ,zo jong nog!!Een heel erg mooie gedachte om op die plek een nestkastje te plaatsen ,de hoop op nieuw leven ,heel mooi dat jij gevraagd bent erbij zijn .Het ontroerd me
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Verdriet en vreugde gaan met regelmaat hand in hand.Maar dat valt soms niet mee.

    Proficiat met je dochter,want het is inderdaad een hele mijlpaal.

    Fijn week-end
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter! Heerlijk, om samen het behalen van de propedeuse te vieren...!
    En het huishouden - ik vind het in mijn eentje al zoveel, voor een gezin lijkt het denk ik alsof het nooit eens even stilstaat of klaar is.
    En erg triest dat een jongen van 22 overleden is. Hoe kun je zo'n gemis en zoveel verdriet ooit te boven komen, denk ik dan. Erg fijn dat je er voor de familie kunt zijn. Sterkte met de herdenkingsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog gefeliciteerd met de propedeuse van je dochter. Weer een bijzondere mijlpaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...