zondag 2 oktober 2011

Op verzoek:

Had ik gisteren het Mp3 hoesje van Mirte geshowd, vandaag kom ik met een exemplaar voor Fleur op de proppen. Een beetje andere vorm, (gemaakt op maat) en voorzien van een, hoe kan het ook anders, kleurige bloem:





Ook op verzoek. Graag gedaan hoor meid!

En dan had ik nog een, of eigenlijk twee opdracht. De boekenleggers voor Marja en Sanneke. Gisterenavond kwam ik er pas aan toe. Is wel vaker zo als ik me iets voor neem. De tijd neemt soms best een loopje met me. En het feit dat het prachtig weer was om te fietsen speelde natuurlijk ook mee....

Ziehier het resultaat:




Deze is voor Sanneke. Haar blog heet "Daar was laatst een meisje loos" en de legger is gemaakt op dat thema.

't Was even zoeken, maar ik vond dit ankertje:




Hopelijk is ie naar je zin, Sanneke!

En dan die van Marja:




Kuikentjesgeel en korenbloemblauw moest het worden.

Het is een uiltje in het blauw geworden, ik hoop een aaanvaardbaar alternatief...




Dames, ze komen naar jullie toe. Ik neem vandaag nog even contact met jullie op via de mail. En als er nog iemand ook zo'n legger wil, m'n mailadres is seealadybird@gmail.com.

Het ontbijt moet nog op tafel, dus daar ga ik me eerst mee bezig houden. En straks moet ik nog maar eens even in de tuin bezig. Heerlijk, in het zonnetje! Fijne dag iedereen!!

9 opmerkingen:

  1. Oh Trudy, ik vind hem geweldig! Helemaal happy.
    Het uiltje is schattig en past eigenlijk heel goed bij mijn leesmanie. Het blaadje past bij mijn liefde voor de natuur. Een schot in de roos.
    Heb je enig idee van de verzendkosten? Naar België is het waarschijnlijk iets duurder dan binnen Nederland.
    Ik wacht je mailtje af. Alvast onwijs bedankt.
    Liefs uit zonnig Vlaanderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er meteen een logje aan gewijd: http://ram-in-ravels.blogspot.com/2011/10/boekenlegger.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Trudy,
    Het MP3-hoesje is heel erg geinig geworden, daar zal Fleur ook heel blij mee zijn. De boekenleggers zijn echt heel mooi. Ik las net Marja's reactie al... Die is echt blij.
    Ik wens je nog een heel fijne zondag, en wel genieten hoor, niet alleen maar aan het knutselen gaan, dat kan van de week nog genoeg!
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi allemaal, het is zo leuk om iets op versoek te maken, dan weet je zeker dat je werk gewaardeerd wordt.
    Je hebt heel leuke ideeën!!!

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy, wat is hij leuk geworden! Met een ankertje, super!

    Gaan nu varen, dus ben even zonder internet, maar je hoort van me.

    Groetjes uit Zierikzee.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei erg leuk! Het uiltje vind ik schattig. Dat zei ik ook tegen Marja.

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Trudy,
    Mag ik je vragen waar je toch die geweldige hangertjes vindt, zoals dat ankertje en dat blaadje... Ze zijn echt zo ontzettend mooi...
    Fijne dag nog,
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ Mirjam: Helaas voor anderen, ik heb een adresje hier in het dorp waar ik bij wijze van uitzondering spulletjes kan halen en bestellen. In het verleden heb ik deze dame wel eens geholpen met workshops en braderieen. Verder kun je haar allen nog aantreffen op de Creadoo en in Arnhem bij de creatieve dagen. Ze heet Willy Heijink en haar bedrijfje heet Huislook.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige werkstukken, zo'n boekenlegger zou ik koesteren!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...