zaterdag 1 oktober 2011

MP3 hoesje voor Mirte.

Hee, mam.... kun je voor mij een hoesje voor m'n MP3 haken? Deze vraag stelde Mirte me gisteren avond. De radartjes gingen draaien. En na een mislukte poging (recht haken is niet m'n sterkste kant)  kwam er toch nog een redelijk exemplaar uit. Vanochtend legde ik 'm bij wijze van verrassing op haar ontbijtbord:






Ze vond 'm schattig. Ik eigenlijk ook wel. Het hartje erop heb ik van dezelfde site als de granny's van laatst. Daar staat ook nog een hele leuke slinger op. Dat wordt m'n volgende project.

Maar eerst... eerst ga ik dit weekend met de boekenleggers bezig die besteld zijn naar aanleiding van dit blogje. De bestelde spullen zijn binnen dus ik kan me uitleven. Het resultaat laat ik nog aan jullie zien. Fijne dag en geniet nog even van het prachtige weer!!

7 opmerkingen:

  1. Leuk zeg en knap gemaakt. Je bent echt creatief hè. Succes met je boekenleggertjes, ze zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Trudy,
    Daar heb je in een handomdraai weer iets moois gecreëeerd zeg... Ik sta er echt van te kijken hoe leuk dat allemaal steeds wordt. En dan nu aan de slag voor je boekenleggers, veel plezier met het maken ervan... Ga je wel lekker buiten zitten?
    Heel fijn weekend gewenst hoor...
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk knutselen in het zonnetje. Ik ben zo benieuwd naar het resultaat. Het hoesje is trouwens schattig.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!
    Laatst vroeg ik onze dochters of ze een gehaakt hoesje wilden voor hun mobiel. Ze keken me aan of ik nu echt debiel geworden was en spuiden meteen hun afkeer tegen zo'n achterlijk ouderwets voorstel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil jou ook een fijn weekend wensen en ik vind het heel spannend hoe mijn boeken er binnenkort uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel voor je reactie op ons blog.

    Wat een leuk hoesje is dat geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem LEUK hoor !!!!!! Cre-bea hihi
    FIJN WEEKEND
    Lieve groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...