woensdag 19 oktober 2011

Je wordt ouder pappa....

plaatje van www


Jaaa, 48 ben je vandaag alweer geworden... Realiseer ik me al schrijvende dat ik je in de titel pappa noem, hoe eng is dat.... Er zijn van die stellen die hun wederhelft zo noemen als ze tegen derden over hen praten, maar daar horen wij niet bij hoor. 't Was eigenlijk meer een plagerijtje die titel....

En ach, zo'n ouwe ben je nou ook nog weer niet. Je doet nog graag mee met de jongere garde. Een potje Scrabble op je mobiel is je nieuwste tic. Hoe hip is dat... En helemaal nu een van je tegenstanders een klasgenoot van je zoon is. Zo blijf je bij, of niet dan?

Sporten doe je ook nog volop. Volleybal op woensdagavond. Sinds dit seizoen wel met je leeftijdgenoten, je moest eraan geloven. Speelde je vorig jaar nog met jongens die je zoon zouden kunnen zijn, nu heb je toch een stapje "terug" gedaan. Of is het niet terug? Want het gaat toch ook om de gezelligheid na het spelen.....

Als je dit leest heb je eerst even lekker uitgeslapen.  Is een van je hobby's kun je bijna zeggen. Meestal komt daar niet zoveel van, er is voor jou altijd genoeg te doen. Of het nu het huis is of een van de auto's, een van de fietsen of wat dan ook, jij draait er je hand niet voor om. Het gekke is dat ik het eigenlijk heel normaal vind dat jij alles maakt wat kapot is, maar dat is het natuurlijk niet...

Vandaag doen we het lekker rustig aan. Uitgebreid ontbijtje, koffie, misschien nog een lekkere wandeling met Tukker en vanavond gaan we met opa en oma's gezellig naar een wokrestaurant. Al met al ingrediënten voor een fijne dag. Schat, veel plezier vandaag en ik hoop dat er nog heel veel verjaardagen samen volgen.

Dikke kus, Trudy.

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Jan! En jij natuurlijk ook Trudy met je man!
    Een hele fijne dag en eet smakelijk voor vanavond!
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan wil ik jullie allebei feliciteren met deze mooie dag.
    Zeg maar tegen Jan dat ik op jouw mailadres nog een kaartje stuur!
    Liefs uit Vlaanderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jan,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en jij Trudy ook van harte gefeliciteerd. Als er geluid bij dit berichtje kon, zou ik voor jullie zingen, het is dus maar goed dat dat niet kan...
    Ik wens jullie een heel fijne dag vandaag,
    Lieve groetjes,
    Mirjam

    p.s. Jan, wat vind je van je versierde stoel, ik vind die slinger namelijk zo leuk....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met papa, haha. Een fijne dag. En een dikke verjaardgszoen voor Jan. Lieve groet van Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi stukje schrijftalent! Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je 'pappa'
    En ja, scrabbelen op de mobiel... nu snap ik je opruimwoede van de spelletjeskast!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd!!
    Heerlijk een dagje samen rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve post voor je man! Allebei van harte gefeliciteerd, en een hele fijn dag gewenst.

    Vlijtig Liesje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nogmaals proficiat en een heel fijne dag samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte! En yes, ik ben nog jong ;-) want ook ik speel wordfeud op m'n mobiel ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha lekker wokken, hmmmm. Van harte en hoop dat het heerlijk gesmaakt heeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze dag!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Jan. De taarten zien er lekker uit en de slingers zijn mooi geworden. Allemaal ingrediënten om er een hele fijne dag van te maken en dat zal vast wel gelukt zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...